וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודריץ' מצהיר: "תוך שנתיים מתאו קובאצ'יץ' יזכה בכדור הזהב"

הקשר צופה לבן ארצו עתיד ורוד בריאל מדריד: "מדובר בכישרון ענק". ברצלונה לא מתכננת להחתים מחליף לפדרו, השחקנים מתלוננים על הסגל הקצר, טר סטגן: "ההשעיה של פיקה לא מוצדקת"

AP

לוקה מודריץ' וריאל מדריד נרגשים מבואו של הכישרון הצעיר מתאו קובאצ'יץ', שהוצג אתמול (רביעי) רשמית בסנטיאגו ברנבאו. מלבד לוקאס סילבה, שצפוי לעזוב בהשאלה בקרוב, הלילה פרסמו ב'מארקה' כי הגעתו של קובאצ'יץ' תביא גם לעזיבה של אסייר יראמנדי ומרקו אסנסיו, ככל הנראה בהשאלה. האחרון צפוי לעזוב בהשאלה לעונה אחת לאספניול בימים הקרובים. בינתיים, מודריץ' יוצא בהצהרות לגבי בן ארצו הקרואטי, שיוצמד אליו כדי להקל על התאקלמותו בבירת ספרד.

"בעוד שנתיים מהיום קובאצ'יץ' יזכה בכדור הזהב. עד כדי כך הוא כישרוני", אמר מודריץ' לתקשורת הספרדית אמש. "מדובר בכישרון ענק שזוכה להערכה בכל העולם".

מתאו קובאצ'יץ' שחקן ריאל מדריד. AP
מודריץ' מתלהב. קובאצ'יץ'/AP

ובזמן שריאל נרגשת, ברצלונה בעיקר מודאגת. הקטלאנים התבשרו אמש על מכירתו של פדרו, ככל הנראה לצ'לסי, ועל פי דיווח ב'ספורט' כבר העבירו מסרים להנהלה על רקע דאגתם מהסגל הקצר יחסית. "זה זמן רב ששחקני ברצלונה לא מגיבים לעניינים פנימיים של הקבוצה, אבל הפעם הם מרגישים צורך לומר את הדברים בבירור לאנשים שעומדים בראש. לברצלונה עומדת להיות עונה ארוכה, ובעוד שלריאל מדריד יש סגל של 28 שחקנים, הקאדר של ברצלונה רק הולך ומתקצר", נכתב שם. על פי אותו דיוווח, לואיס אנריקה בונה על סנדרו ומוניר אל חדאדי בתור יורשים ראויים לפדרו, אך משאיר פתח לצירוף שחקן באותה משבצת בינואר.

מלבד פדרו, ברצלונה מקבלת לא מעט פניות גם בנוגע לראפיניה. על פי דיווחים באיטליה, מילאן הגישה הצעה שנדחתה על ידי הקטלאנים. בלי קשר, גם פרשת ג'רארד פיקה מדירה שינה מעיני שחקני ברצלונה. הבלם הורחק אמש מארבעה משחקי ליגה ויחמיץ את לבנטה, אתלטיקו מדריד, מלאגה ובילבאו. הלילה גם השוער מארק אנדרה טר סטגן נדרש לסוגייה, ולא השאיר מקום לספק. "ההשעייה לא מוצדקת. פיקה שחקן חשוב מאוד, יהיה קשה להסתדר בלעדיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. AP
הסגל מספיק עמוק? לואיס אנריקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully