וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי: נדאל בסיבוב השלישי, אזרנקה הדיחה את ווזניאקי

השור ממאיורקה נראה מול ז'רמי שארדי, ניצח 4:6, 3:6 והעפיל לסיבוב הבא, שם מחכה לו בן ארצו פליסיאנו לופס. הבלארוסית נראתה מצוין ב-4:6, 0:6 על ווזניאקי, גם ואוורינקה בשלב הבא

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. Daniel Kopatsch, GettyImages
חד. נדאל/GettyImages, Daniel Kopatsch

אחרי הטורנירים במונטריאול (לגברים) וטורונטו (לנשים), יצאו השבוע לדרך טורנירי הנשים והגברים בסינסינטי. אצל הגברים, מדובר בטורניר מאסטרס 1,000 ולכן כל הכוכבים הגדולים נוטלים בו חלק, וביניהם כמובן נובאק דג'וקוביץ', אנדי מארי, רפאל נדאל, סטן ואוורינקה וגם רוג'ר פדרר, שחוזר לאחר שלקח מנוחה בשבוע שעבר ולא השתתף בטורניר מונטריאול.

רישאר גאסקה טניסאי צרפתי. AP
קוטל האוסטרלים. גאסקה/AP

גברים

סטן ואוורינקה, המדורג חמישי בעולם, איבד את המערכה הראשונה מול בורנה צ'וריץ' הקרואטי (38), אבל הצליח לחזור ולנצח 6:3, 6:7 (3), 3:6. השוויצרי רשם משחק עם 16 אייסים לעומת ארבע שגיאות כפולות והצליח לעלות לסיבוב השלישי, שם ישחק מול איבו קרלוביץ'.

גם רפאל נדאל עשה את העבודה מול ז'רמי שארדי, גבר עליו 4:6, 3:6 ויפגוש בשלב הבא את בן ארצו פליסיאנו לופס, שניצח 6:7, 2:6 את אנדראס ספי . גם אנדי מארי עשה את שלו, אך הזיע קצת יותר בדרך ל-4:6, 6:7 על מרדי פיש האמריקאי.

רישאר גאסקה (13), שעבר בסיבוב הראשון את ניק קיריוס, הצליח לעשות את שלו גם מול חברו של האוסטרלי. הצרפתי ניצח 6:7 (5), 2:6 את תנאסי קוקינאקיס (79).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ויקטוריה אזרנקה טניסאית בלארוסית. GettyImages
הרשימה. אזרנקה/GettyImages

נשים

אצל הנשים, הצליחה ילנה ינקוביץ' (25 בעולם) לעלות לסיבוב השלישי. הסרבית ניצחה 6:7 (4), 4:6 את מדיסון קיז האמריקאית, המדורגת 19 בעולם. קיז מיררה בבכי בתום המשחק כשהמאמנת שלה לינדזי דבנפורט מנסה לנחם אותה.

ויקטוריה אזרנקה נראתה מצוין בקרב עם קרוליין ווז'ניאקי (5 בעולם) וגברה עליה 4:6, 0:6 בדרך לסיבוב השלישי. ההפתעה של הלילה הגיעה מכיוונה של קרולין גרסיה הספרדיה, שהפתיעה את פטרה קביטובה 2:6, 6:4, 5:7. גרסיה תפגוש בסיבוב הבא את אלינה סביטולינה.

המדורגת שלישית בעולם סימונה האלפ הרומנייה הצליחה להתאושש מהפציעה ממנה סבלה בגמר טורונטו, ממנו נאלצה לפרוש במהלך המשחק. האלפ נזקקה לשעתיים ו-50 דקות על מנת לנצח 5:7, 7:5, 4:6 את קריסטינה מלאדנוביץ', המדורגת 40.

המדורגת מספר אחת בעולם סרינה וויליאמס עשתה את שלה למרות משחק די קשה וניצחה 5:7, 3:6 את צבטנה פירונקובה הבולגרייה (42).

הטניסאית החמה ביותר בסבב נכון לעכשיו היא ללא ספק בלינדה בנצ'יץ' לאחר שזכתה רק ביום ראשון האחרון בטורונטו. השוויצרית, המדורגת במקום ה-12 בעולם, עלתה לסיבוב השלישי גם בסינסינטי עם 1:6, 4:6 מול פלביה פנטה האיטלקייה (26).

לוסי ספארובה, המדורגת שביעית בטורניר, עלתה לסיבוב השלישי עם 4:6, 5:7 על קוקו ונדוויי האמריקאית (46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully