וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי קרובה להשלים מחטף ולהחתים את פדרו

חלוץ ברצלונה נמצא בלונדון כדי לעבור בדיקות רפואיות לפני מעברו לשורות האלופה האנגלית תמורת 30 מיליון יורו. זה קורה אחרי שהשבוע נציג יונייטד חזר מספרד עם ביטחון שפדרו יגיע לקבוצתו

אימג'בנק GettyImages

זה ללא ספק נראה כמו המחטף הגדול של הקיץ: צ'לסי קרובה להחתים את חלוצה של ברצלונה, פדרו, ששמו בעיקר עלה בתקופה האחרונה כמועמד להגיע דווקא למנצ'סטר יונייטד. כזכור, מוקדם יותר השבוע נציגה של יונייטד, סגן הנשיא אד וודוורד המריא לספרד כדי לדון בהעברתו של החלוץ לאולד טראפורד, והוא חזר כשהוא משוכנע בכך שהעסקה קרובה לסיכום תמורת 22 מיליון ליש"ט. אלא שבדיוק באותו זמן, החלה צ'לסי לגלות בפדרו עניין ופעלה לצרף את השחקן.

במסגרת העסקה שדווחה ב"מארקה" אמורה צ'לסי לשלם 28 מיליון יורו פלוס שני מיליון יורו נוספים כבונוסים. פדרו נמצא כבר בלונדון ועובר בדיקות רפואיות, כפי שהתחייב בפני ראשי ברצלונה. בספרד מעריכים כי הדיווח על השלמת העסקה הוא רק עניין של זמן.

פדרו שחקן ברצלונה. GettyImages
דרך חדשה? פדרו/GettyImages

האלופה האנגלית כבר הייתה קרובה להחתים את פדרו במהלך חודש ינואר האחרון, אבל העובדה שהשחקן כבר שותף בליגת האלופות הכריעה מבחינת הבלוז לרדת מהעסקה. צ'לסי אמנם החתימה במקומו את חואן קואדרדו מפיורנטינה, אבל השחקן לא הצליח להשתלב ויש סיכוי כי הוא יושאל לקבוצה אחרת עד לתום חלון ההעברות.

צירופו הצפוי של פדרו אמור לספק דחיפה גדולה עבור צ'לסי בכל מה שקשור לחוליית ההתקפה אחרי שהקבוצה פתחה בצורה קשה את העונה, כשלמעלה מדובהר בפתיחה הגרועה ביותר של המועדון מאז 1998.

פדרו בן ה-27, שהאריך את חוזהו בברצלונה רק לפני כחודשיים, משחק בקבוצה הבוגרת מאז 2008, אחרי שקודם לכן הוא שיחק בקבוצות הצעירות של המועדון. בשנה שעברה הוא היה שותף ב-48 משחקים בכל המסגרות, שבהם הוא הבקיע 11 שערים, שישה מהם בליגה וחמישה בגביע. יחד עם ברצלונה הספיק פדרו לזכות פעמיים בליגת האלופות, בחמש אליפויות ובשלושה גביעים. אחד השערים הזכורים ביותר שלו בשנה שעברה היה השער במספרת בניצחון 0:2 על סוסיאדד לפני כחודש. במדי נבחרת ספרד יש לפדרו 50 הופעות ו-16 שערים.

  • עוד באותו נושא:
  • פדרו
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully