וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההתנצלות: ג'רארד פיקה הושעה מארבעה משחקי ליגה

למרות שברצלונה קראה לבטל את האדום, בהתאחדות החליטו להעניש את הבלם, שיחמיץ את בילבאו, לבנטה, אתלטיקו ומלאגה. רקיטיץ' תוקף: "אם זה אדום, כל משחק צריך להרחיק 8-7 שחקנים"

AP

ג'רארד פיקה הושעה מארבעה משחקים בעקבות ההרחקה במשחק מול אתלטיק בילבאו במסגרת הסופרקופה הספרדי. כך קבעה היום (רביעי) ההתאחדות לכדורגל הספרדית. במהלך המשחק הורחק הספרדי אחרי שלכאורה תקף את הקוון וקילל אותו ואת אמו. כזכור, בדו"ח השיפוט נכתב שפיקה אמר לקוון "אני מחרבן על האמא הזו-ה שלך".

ההערכות המוקדמות דיברו על הרחקה של עד 12 משחקים, אך בספרד הוחלט להעניש לפיקה את העונש המינימלי הקבוע בחוקה. הבלם יחמיץ את המפגשים עם בילבאו, לבנטה, מלאגה ואתלטיקו מדריד בחוץ.

ג'רארד פיקה, ברצלונה. AP
ארבעה משחקים בחוץ. פיקה/AP

אתמול ברצלונה קראה שלא להעניש את פיקה. "הגשנו דרישה לבטל את ההרחקה של פיקה", נכתב בהצהרה מטעם הקבוצה, בעוד פיקה עצמו פרסם התנצלות בטוויטר: "אני מתנצל על הגישה שלי בזמן המחאה שלי מול הקוון, זה לא היה בסדר. היה משחק מאוד טעון, בעל חשיבות רבה, אבל עם זאת, לא קיללתי אותו". ברצלונה תפתח את מסעה אחר אליפות שישית בשמונה עונות במשחק הפתיחה של לה ליגה ביום ראשון באצטדין סן מאמס מול בילבאו.

ההרחקה של פיקה תעמיד את לואיס אנריקה בבעיה לא פשוטה בהגנה לקראת מחזור הפתיחה: גם פיקה וגם ז'רמי מתיו מושעים, דוגלאס פצוע, ג'ורדי אלבה ואדריאנו עדיין סובלים ממתיחה, והמשמעות היא שבארסה תיאלץ לפתוח בחלק האחורי עם מסצ'ראנו ובארטרה במרכז ההגנה, דני אלבס מימין ותומאס ורמאלן בצד שמאל. מי שישלים את הסגל יהיה כנראה גרימאלדו חסר הניסיון, בן ה-19.

עוד באותו נושא

לואיס אנריקה: "מגיע לבילבאו". התקשורת בברצלונה: "השופט הכריע"

לכתבה המלאה
לואיס אנריקה, מאמן ברצלונה. GettyImages
ייאלץ לאלתר. לואיס אנריקה/GettyImages

איוון רקיטיץ' התייחס להרחקה של פיקה ועל היעדרותו, ואמר: "אנחנו מודאגים, כי ג'רארד הוא שחקן חשוב שלנו. אבל להרחיק אותו כהה.. אני לא יודע. פיקה לא התכוון למה שהוא אמר בצורה זדונית, כולנו עצבנים על המגרש ודברים נאמרים בלהט הרגע. אם מתייחסים ככה לדברים, בכל משחק יורחקו שבעה או שמונה שחקנים".

(עדכון ראשון: 10:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully