וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה החתימה את הסנטר הסנגלי המאדי נדייה

18.8.2015 / 20:56

נדייה (28, 2.12), ששיחק עם נבחרתו באליפות העולם בספרד, העמיד בעונה החולפת ממוצעים של 17.6 נקודות, 15.2 ריבאונדים ו-5.3 חסימות בליגה הפיליפינית והוא משלים את הסגל של הקבוצה

המאדי נדייה שחקן בני הרצליה. GettyImages
החיזוק האחרון של הרצליה. נדייה/GettyImages

בני הרצליה מתחזקת. הקבוצה מהשרון הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של הסנטר הסנגלי המאדי נדייה והשלימה בכך את סגל השחקנים שלה לעונה הקרובה. נדייה (28, 2.12) הוא סנטר ממוצא סנגלי, חבר קבוע בנבחרת סנגל שנחשב לריבאונד טוב מאד, שחקן הגנה מצוין וחוסם יוצא מן הכלל כשלאורך הקריירה שלו הוא נבחר כארבע בפעמים לשחקן ההגנה של העונה בליגה בה שיחק.

נדייה הוא בוגר מכללת ראטגרס שם שיחק 4 שנים כאשר בשנת הסניור שלו היה מהסנטרים ההגנתיים הטובים במכללות כשהוא מעמיד ממוצעים של 9.4 נקודות, 7.1 ריבאונדים ו-4.5 חסימות בממוצע למשחק ונבחר לשחקן ההגנה של העונה באזור הביג איסט היוקרתי.

בקיץ 2014 לקח נדייה חלק באליפות העולם בספרד במדי נבחרת סנגל שם העמיד ממוצעים של 5.7 נקודות, 4.0 ריבאונדים ו-1.8 חסימות בממוצע למשחק. בעונה האחרונה חתם נדייה בליגה הלבנונית אולם אחרי זמן קצר ואחרי שלא השתלב עזב את הקבוצה ועבר לשחק בקבוצת קיה סורנטו מהליגה הפיליפינית, שם העמיד ממוצעים של 17.6 נקודות, 15.2 ריבאונדים ו-5.3 חסימות בממוצע למשחק וכמו לאורך רוב הקריירה שלו נבחר גם הפעם לשחקן ההגנה של העונה בליגה.

עם ההחתמה של נדייה משלימה הקבוצה את הסגל שלה לעונה הקרובה כשלשחקנים שחתמו עד עכשיו יצטרפו יונתן סיבוני, דין זהבי ועומרי רוטמן ממחלקת הנוער של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully