וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי חלוץ, גם שפונגין תורגל. יוקאנוביץ': "יכול להיות יום גדול"

מאמן מכבי תל אביב שידר ביטחון במסע"ת לקראת המשחק הראשון בפלייאוף האלופות מול באזל (ד', 21:45, ספ' 5) ותרגל בהרכב גם את ריקן ומיטרוביץ'. פישר: "מפגשי העבר מול מכבי חסרי חשיבות כעת"

פלייאוף, משחק ראשוןמחצית19/08/2015
פ.צ. באזל
    1:1
      מכבי תל אביב
      קובי אליהו

        בפעם השלישית תוך קצת יותר משנתיים, מכבי תל אביב ובאזל נפגשות בזירה האירופית. בשני המקרים הקודמים הייתה זו אלופת שוויץ שיצאה עם ידה על העליונה והפעם, בשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות, הצהובים מתל אביב מקווים לנקום ולהעפיל בפעם השנייה בהיסטוריה שלהם לשלב הבתים של ליגת האלופות. המשחק הראשון יתקיים מחר (רביעי, 21:45, ספורט 5 ו-HD) כשאלופת ישראל תנסה להשיג תוצאה טובה לקראת הגומלין בבלומפילד בשלישי הבא.

        שחקני מכבי תל אביב עלו לאימון המסכם עם תלבושות המשחק, שכן הארגז ובו בגדי האימון לא הגיע. בתרגול, ערן זהבי הוצב כחלוץ יחיד כשחמישיית הקישור כללה את טל בן חיים ואבי ריקן באגפים ובאמצע את השלישייה ניקולה מיטרוביץ'-גל אלברמן-נוסא איגייבור. יובל שפונגין מועדף בעמדת המגן הימני.

        טל בן חיים הבלם בראיון בלעדי: "צ'לסי זה פצע שלא יגליד"

        מכבי תל אביב נחתה בבאזל, השחקנים מתלהבים מהגישה של נוסא איגייבור

        שחקני מכבי תל אביב באימון המסכם בבאזל. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
        עובדים גם על האמונה. שחקני מכבי תל אביב באימון/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

        "אני מאמין בקבוצה שלי", אמר סלבישה יוקאנוביץ' במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "הרבה אולי לא מאמינים בנו, אבל האוהדים מאמינים וגם אני מאמין שהשחקנים שלי יכולים להגיע לליגת האלופות ולהשלים את הדרך שעשינו. אנחנו מבינים בדיוק מה עלינו לעשות, נצטרך לנצל את המצבים שלנו כדי להשיג יתרון לקראת הגומלין. אנחנו רוצים להיות קבוצה חשובה יותר ברמה האירופית, להשתפר בזירה הזו. רק קבוצה אחת תוכל להגיע לשלב הבתים - מכבי או באזל. לכן עלינו להיות מוכנים, להילחם ובעיקר להאמין".

        על הזווית האישית שלו, בפעם הראשונה במעמד זה כמאמן, אמר יוקאנוביץ': "זה אתגר גדול גם לי אישית. אני עוד צעיר ואתגרים כאלו עוד יופיעו לפני, אך כרגע אני חושב על הווה. עלינו להיות גאים במועדון שקיבל את ההזדמנות הזו. אנחנו נלחמים על התחרות הכי גדולה בעולם במועדונים. מחר יכול להיות יום גדול בשבילנו ובטח שבוע הבא בבלומפילד. עלינו להגיע בראש צלול, עם תשוקה לעשות משהו גדול".

        אבי ריקן, שהתייצב למסיבת העיתונאים בגלל היכרותו עם התקשורת המקומית, אמר: "לא חשבתי שאחזור כל כך מהר אחרי שעזבתי את שוויץ. באזל השתנתה קצת לעומת העונה שעברה, אבל זו עדיין קבוצה חזקה מאוד. אנחנו המשכנו קדימה, שוכחים מהמשחקים הקודמים. יהיה מאוד מרגש מחר בשבוע הבא. אנחנו רוצים לעלות לשלב הבתים".

        שחקני מכבי תל אביב באימון המסכם בבאזל. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
        שחקני מכבי תל אביב באימון המסכם/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

        באזל, שניצחה את כל שמונת משחקיה הרשמיים העונה ורוצה להעפיל לשלב הבתים בפעם השביעית בתולדותיה, קיימה גם היא את מסיבת העיתונאים שלה. המאמן אורס פישר אמר: "אני מחכה לשמוע את המנון ליגת האלופות, מעולם לא הייתי בשלב הבתים. אנחנו רוצים לעלות לשם, אבל נצטרך שתי הופעות טובות מאוד. המשחק הזה לא יוכרע במשחק הראשון ולא על מהלך אחד. ההצלחות הקודמות מול מכבי תל אביב לא תורמות לנו כלום עכשיו. שתי הקבוצות השתנו, אנחנו אולי יותר ממכבי. גם הסיטואציה שונה, אבל זה טוב שיש שחקנים שכבר חוו לפני כן את האווירה בתל אביב. מכבי משחקת בסגנון קומפקטי ויש לה את נקודות החוזק שלה מקדימה. יש לי עוד ממצאים לגביה, אבל את זה אספר רק לשחקנים שלי".

        פישר התייחס לקשר ההולנדי ז'אן פול בואטיוס, שחזר מפציעה ועשוי לערוך בכורה, דווקא במרכז השדה ולא באגפים: "עם המהירות שלו ויכולת האחד-על-אחד, הוא יכול להיות אלטרנטיבה טובה לאמצע הקישור, בהיעדרם של זדרבקו קוזמנוביץ' הפצוע וטאולנט ג'אקה המורחק".

        המגן מיכאל לאנג נשאל לגבי אבי ריקן, אותו פגש בדרבי של ציריך (לאנג כשחקן גראסהופרס, ריקן כשחקן פ.צ. ציריך) ואמר: "הוא שחקן אגרסיבי שיכול להציג כדורגל טוב ומתאים מאוד למכבי תל אביב, שהיא קבוצה חזקה באופן כללי".

        אורס פישר מאמן באזל. האתר הרשמי של באזל, אתר רשמי
        רוצה לחוות את שלב הבתים של ליגת האלופות לראשונה. אורס פישר/אתר רשמי, האתר הרשמי של באזל

        הרכבי הקבוצות

        שופט: ווילי קולום (סקוטלנד)
        אצטדיון: סט. יקוב פארק
        קהל: 15620

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            3
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully