וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א במו"מ מתקדם עם נאסר, באר שבע זכאית ל-750 אלף שקל

מנדיונדו רוצה להעמיק את הסגל והקשר בן ה-25 מתקרב למתחם חודורוב. אם יחתום, הפועל תל אביב תצטרך להעביר לקבוצה מבירת הנגב דמי השבחה. כבש 21 שערים ב-164 הופעות בבאר שבע

one

הפועל תל אביב מנהלת מו"מ מתקדם עם הקשר סיראז' נאסר, ששיחק בשש השנים האחרונות בהפועל באר שבע. לפני כמה ימים קבעה הוועדה למעמד השחקן שקבוצה ישראלית שתרצה להחתים את נאסר, תצטרך לשלם לבאר שבע דמי השבחה בגובה 750 אלף שקל. בהפועל תל אביב לא נבהלו מהסכום ומוכנים לשלם אותו כדי להחתים את הקשר.

בסגל של הפועל תל אביב כבר משחקים קשרים התקפיים ושחקני כנף כעומרי אלטמן, ליביו אנטל, קלאודיו בומבה, שגיב יחזקאל ורמזי ספורי, אבל הצוות המקצועי רוצה להעמיק את הסגל. יש לקחת בחשבון שכרגע מלבד דודו ביטון אין לקבוצה חלוץ טבעי בכיר נוסף, והמאמן ססאר מנדיונדו ובמידת הצורך צפוי להשתמש באחד מהשחקנים הנ"ל בחוד.

נאסר שיחגוג את יום הולדתו ה-25 בתחילת החודש הבא, התחיל את הקריירה במכבי כפר כנא ובקיץ 2009, כשהיה בן 19, עבר להפועל באר שבע. הוא לבש את מדי הקבוצה ב-164 משחקי ליגה והבקיע 21 שערים.

סיראז' נאסר שחקן הפועל באר שבע מוכשל על ידי וובה בראון שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
מתקרב לבלומפילד. נאסר/ברני ארדוב

לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים, פרסמה הפועל תל אביב את ההודעה הבאה: מועדון הפועל תל אביב, שחקנים, הנהלה, צוות ואוהדים נרגש לפתוח עונה חדשה באווירה חיובית של התחדשות ואחדות. אנו שמחים כי הגרלת המשחקים סיפקה לנו ולכל אוהבי הכדורגל, משחק באצטדיון טדי, אצטדיון עם אווירה כדורגל מצוינת ובטוחים כי הצופים ביציעים ובבתים ייהנו ממשחק כדורגל משובח ומותח, כראוי למשחק פתיחת עונה.

"מועדון הפועל תל אביב לא ייגרר להתעסקות בעניינים שלא קשורים לכדורגל ולפרובוקציות למיניהן, וימשיך לעסוק השבוע בהכנות הספורטיביות המקצועיות בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully