וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה איגלס: מחפש את הצ'יפ הנכון

31.8.2015 / 16:00

אחרי עונה מפתיעה לטובה, אבל כזו שלא הספיקה לפלייאוף, צ'יפ קלי עשה מהפכה מסקרנת בעיר האחווה. לשון מקוי, ניק פולס ואחרים נשלחו בטריידים, סם בראדפורד, דמארקו מארי ואפילו טים טיבו הגיעו. הפעם זה יספיק?

דמארקו מארי דאלאס קאובויס. AP
מהיריבה השנואה דאלאס, היישר לפילי. מארי צילום: AP)/AP

מאזן בעונה שעברה: 6:10

מאמן: צ'יפ קלי

שחקנים משמעותיים שהצטרפו: בראד ג'ונס (ליינבקר), ביירון מקסוול (מגן פינה), דמרקו מארי (רץ אחורי), ריאן מת'יוס (רץ אחורי), מיילס אוסטין (תופס), טים טיבו (קוורטרבק), קיקו אלונסו (ליינבקר), סאם בראדפורד (קוורטרבק).

בחירות דראפט משמעותיות: נלסון אגולור (תופס), אריק רואו (מגן פינה), ג'ורדן היקס (ליינבקר), ג'קורי שפרד (מגן פינה), רנדל אוואנס (מגן פינה).

שחקנים משמעותיים שעזבו: ג'רמי מקלין (תופס), קייסי מת'יוס (ליינבקר), בראדלי פלטשר (מגן פינה), נייט אלן (סייפטי), לשון מקוי (רץ אחורי), ניק פולס (קוורטרבק), אוואן מת'יס (גארד), טוד הרמנס (גארד).

טים טיבו פילדלפיה איגלס. Matt Rourke, AP
למה, בעצם? טיבו/AP, Matt Rourke

טוב, מה נאמר ומה נגיד? האיגלס לא רק היו המועדון הכי מעניין בבית בפגרה הארוכה הזו, לדעתי הם עשו את הפעולות הכי מאתגרות בכל ה-NFL. אחרי עונה מפתיעה של 6:10 ויכולת אימון גבוהה של צ'יפ קלי, העיטמים טרפו את הקלפים כששיגרו בטריידים את שני שחקני ההתקפה המשמעותיים שלהם, הרץ לשון מקוי (לבפאלו) והקוורטרבק ניק פולס (לסנט לואיס). אם זה לא מספיק מסקרן, הצירוף של דמרקו מארי, סם בראדפורד (בטרייד על פולס) וטים טיבו (למה, לעזאזל?) הופכים את האיגלס לקבוצה שצריך לעקוב אחריה.

אז מה יהיה לנו שם? הרבה עבודת איחוי והדבקה. קלי הביא את הקבוצה לעשרה ניצחונות, שלא הספיקו לפלייאוף, והחליט שהגיע הזמן לשנות את פני הקבוצה. יחד עם פולס ומקוי עזב גם התופס ג'רמי מקלין, והמתאם פאט שרמר יצטרך להמציא את ההתקפה שלו מחדש. נלסון אגולור, הבחירה הראשונה בדראפט, וג'ורדן מתיוס, שרשם עונת רוקי טובה מאוד עם 105 תפיסות ושמונה טאצ'דאונים, ישלימו חוליה אווירית טובה, אבל... מי ימסור להם? אולי בראדפורד, אם יצליח להישאר בריא. ואם לא? תמיד יש את מארק סאנצ'ס. אה, כן, גם טיבו.

על הקרקע, לאיגלס יש חוליה ותיקה שכוללת טריו של פייטרים: דמארקו מארי שהגיע מהיריבה השנואה דאלאס, ריאן מת'יוס שבא מסן דייגו ודארן ספרולס. אם כולם יישארו בריאים (סימן שאלה גדול), פילדלפיה יכולה לחרוך לא מעט שטחים בדרך לאנדזון.

עד כאן ההתקפה, ומה בדבר ההגנה? אחרי 2013 הבינונית, 2014 הייתה אחת מהעונות הטובות של הגנת האיגלס, שכפתה הכי הרבה פאמבלים ודורגה שניה בהפלות קוורטרבק. הגיחות, בהנהגת בני לוגאן ופלטשר קוקס, ימשיכו להיות קטלניות עבור קוורטרבקים יריבים, אבל העזיבות של בראדלי פלטשר ובמיוחד הסייפטי המצוין נייט אלן מחלישות את הקו האחורי והופכות אותו לפגיע.

התחזית: למה להיות שליליים? האיגלס הם קבוצה שכולנו (בהנחה ש"כולנו" לא גרים בחוף המזרחי או בטקסס) רוצים שיצליחו. אבל הם לא. 7-9 ניצחונות, אין פלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully