וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק ג'איינטס: כישלון או סופרבול

30.8.2015 / 8:45

הקבוצה מהתפוח הגדול ממשיכה להפגין חוסר יציבות ולמרות זאת, המאמן טום קופלין נותר בתפקידו. איליי מאנינג ינסה למצוא את אודל בקהאם ג'וניור ואילו ג'ייסון פייר פול ישתדל לשמור על כל האצבעות שנותרו לו. במועדון מוזר כמו הג'איינטס, הכל יכול לקרות

אודל בקהאם ג'וניור ניו יורק ג'איינטס. Seth Wenig, AP
יספק גם השנה רגע קסם? אודל בקהאם ג'וניור/AP, Seth Wenig

מאזן בעונה שעברה: 10:6

מאמן: טום קופלין

שחקנים משמעותיים שהצטרפו: ג'ורג' סלווי (קיצוני הגנתי), קנריק אליס (תאקל הגנתי), ג'וש גורדי (מגן אחורי), מרשל ניוהאוס (תאקל התקפי), שיין ורין (רץ אחורי).

בחירות דראפט משמעותיות: ארק פלאוורס (תאקל התקפי), לנדון קולינס (סייפטי), אוומאגבי אודיגיזווה (קיצוני הגנתי), מיקל תומפסון (סייפטי), ג'רמי דיוויס (תופס).

שחקנים משמעותיים שעזבו: זאק באומן (מגן פינה), סטיבי בראון (סייפטי), אנטרל רול (סייפטי).

טום קופלין מאמן ניו יורק ג'איינטס. Grant Halverson, GettyImages
איך הוא עדיין שם? קופלין/GettyImages, Grant Halverson

מלבד שני רצפים של שלושה ניצחונות, לא ראינו יותר מדי מהג'איינטס אשתקד. הכחולים זכו בסופרבול פעמיים בשמונה השנים האחרונות, אבל ברטרוספקטיבה הזכיות הללו נראות כמו סטיית תקן חריפה. ההתקפה לא מתקתקת, ההגנה לא דומיננטית וטום קופלין עדיין בתפקיד המאמן הראשי, למרות חוסר ההצלחה שלו לייצב את הספינה.

בהתקפה, ויקטור קרוז דעך, כשנטל חלק בשישה משחקים בלבד ב-2014, אבל איליי מאנינג מצא מטרה סנסציונית אחרת, אודל בקהאם ג'וניור. הכחולים נראו מחוברים התקפית ככל שהעונה נקפה, והבחירה של ארק פלאוורס בסיבוב הראשון בדראפט, יחד עם הצירוף של מרשל ניוהאוס שמגיע מסינסינטי, אמורים לתת למאנינג יותר זמן בתוך הכיס. משחק הריצה של הג'איינטס יתבסס על שיין ורין שמגיע מניו אינגלנד, רשאד ג'נינגס ואנדרה וויליאמס, חוליה שלא נראית, כרגע לפחות, עוצמתית במיוחד.

הסיפור הגדול של הקיץ בניו יורק הוא ג'ייסון פייר-פול. ב-4 ביולי, יום העצמאות, מנהיג ההגנה נפצע מזיקוק ואצבע יד ימין שלו נקטעה, כשהוא סובל גם מכוויות שההחלמה מהן לא פשוטה. זו מכה מקצועית ומוראלית קשה לניו יורק, שהסתמכה על האיחוד בין פייר-פול לסטיב ספאגנולו, שני אנשי המפתח בזכייה של 2007. ספאגנולו חוזר לג'איינטס כמתאם לאחר חוסר הצלחה כמאמן ראשי בסנט לואיס ותפקידים הגנתיים בניו אורלינס ובבולטימור, אבל החומר שיש לו ביד כרגע לא נראה מספק והחלמה של פייר-פול קריטית להצלחתו.

התחזית: במועדון מטורלל כמו הג'איינטס, עונה כזו יכולה ללכת לשני כיוונים בלבד: 5-7 ניצחונות או זכייה בסופרבול. אנחנו מהמרים על האפשרות הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully