וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: יותר ילדים נקראים על שם רונאלדו ממסי

הנתונים לא משקרים: הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בבריטניה מעניקה ניצחון מוחץ (!) לכריסטיאנו רונאלדו על פני ליאונל מסי. וגם: כדור היהלום של בנזמה, זוג האוהדים המרגשים והאם שנכנסה לזירה עם לוחמת MMA

ShutterStock

17:43: אזהרת צפייה - מה קורה כשאם נכנסת לזירה עם לוחמת MMA מקצוענית?

17:28: שחקן הפוטבול שהחליט להצטרף למעודדות

10:00: היפה והחיה

שחקן הפוטבול ברנדון וויליאמס, 152 ק"ג עוצמתיים, מראה כמה קלילות טמונה בו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

9:30: רונאלדו מנצח את מסי

כריסטיאנו רונאלדו הפסיד בתקופה האחרונה יותר מדי תארים לליאו מסי, אבל הפעם הוא רושם ניצחון קטן ו"מתוק". התחרות ביו שני הכדורגלנים הטובים בעולם היא גלויה וידועה, ואחרי שמסי לקח בשנה שעברה את אליפות ספרד וגביע האלופות - רונאלדו יתנחם בנתונים שהגיעו מהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בבריטניה: על פי הנתונים, 11 תינוקות נקראו בשנה שעברה על שם כוכב ריאל מדריד, בעוד ארבעה בלבד נקראו על שם כוכב ברצלונה. אגב, הגרף מראה כיצד אחרי שרונאלדו זוכה בתואר שחקן השנה בעולם, יותר הורים קוראים לילדים בשמו. רונאלדו הגיע לשיא (21) ב-2007, אחרי הפעם הראשונה שבה זכה בתואר עם מנצ'סטר יונייטד. מסי הגיע לשיא (6) ב-2009, אחרי העונה הנפלאה שלו בברצלונה ב-2008.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

9:00: זו נאמנות

וורן וקרול רקמאייר נשואים משנת 1952, אבל אוהדים את קבוצות הבייסבול שלהם עוד הרבה לפני. אז לקראת המפגש בין הג'איינטס לקרדינלס, הם הכינו חולצות מיוחדות. ככה זה נראה.

8:40: אין את כדור הזהב, נתנחם בכדור יהלום

קרים בנזמה ניסה להוכיח את אהבתו לכדורגל על ידי רכישת כדור יהלומים ב-250 אלף דולר! בעזרת מעצבי תכשיטים יוקרתיים הוא עיצב לעצמו כדור מיוחד, שעטוף ב-1,250 קראט ו-72 אלף יהלומים צבעוניים.

כדור היהלומים של בנזמה. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
250 אלף דולר. הכדור/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

8:30: זריקת הפתיחה המרגשת

היילי דוסון בת ה-5 חלתה בסינדרום נדיר שהותיר אותה ללא אצבעות בידה הימנית, אבל זה לא מנע ממנה לזרוק את זריקת הפתיחה במשחק של קבוצתה האהודה בולטימור אוריולס מול אוקלנד, בזכות פיתוח של סטודנטים מאוניברסיטת UNLV שהצליחו לסדר לה יד רובוטית עם שליטה על האצבעות. מרגש.

וגם: מי אמר שריאל מדריד לא לקחה תארים השנה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully