וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן החדש של בלאט: סשה קאון הגיע לקליבלנד לקראת מעבר לקבוצה

סנטר נבחרת רוסיה צפוי להתאחד עם מאמנו לשעבר לאחר שנחת באוהיו לסידורים וחיפוש דירה, לפני ההצטרפות לקאבס. החוזה עמו טרם נחתם, אולם מקורב לעסקה הודיע: "זה עניין של זמן בלבד"

סשה קאון שחקן צסק"א מוסקבה מול סטפון לאזמה שחקן פנאתינייקוס. Mikhail Serbin, GettyImages
עובר סופסוף ל-NBA. קאון/GettyImages, Mikhail Serbin

סנטר נבחרת רוסיה, סשה קאון, הגיע היום (שני) לקליבלנד לסיור קצר לקראת הצטרפותו לקבוצה של מאמנו לשעבר בנבחרת, דיוויד בלאט, כך דיווח כתב ה"נורת'איסט אוהיו מדיה גרופ", כריס היינס. מטרת הביקור בקליבלנד הייתה סידורים שונים שקאון עשה בעיר לפני המעבר אליה, כולל חיפוש דירה.

קאון (בן 30, 2.13 מטר), שיחק בקולג' בקנזס ג'ייהוקס ואף זכה באליפות המכללות ב-2008, שנתו האחרונה במכללה. הוא נבחר בסיבוב השני של הדראפט באותה שנה על ידי סיאטל סופרסוניקס, אולם הזכויות שלו הועברו בהמשך לקליבלנד ובכל מקרה, הוא חתם בצסק"א מוסקבה לשלוש שנים תמורת 2.7 מיליון יורו ונשאר במדי האימפריה הרוסית מאז ועד היום. עם צסק"א, הוא זכה באליפויות רוסיה בכל אחת מהעונות שלו במועדון, אך הפסיד פעמיים בגמר היורוליג.

קאון וקליבלנד לא הגיעו עדיין להסכם על תנאי החוזה, אולם על פי מקורב לעסקה, מדובר "בעניין של זמן בלבד" והקאבס יתפנו לסגור את הדברים אחרי שהסיטואציה עם טריסטן תומפסון תתבהר סופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully