וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי צריך מנוחה? ליאונל מסי זומן לסגל ארגנטינה לשני משחקי ההכנה

טאטה מרטינו הפריך את השמועות לפיהן כוכב ברצלונה ייקח הפסקה קלה מהנבחרת. המאמן זימן 22 מתוך 23 השחקנים שהיו בסגל לקופה אמריקה, מלבד אנדוחר הפצוע. המשחקים, שייערכו בספטמבר בארצות הברית מול בוליביה ומקסיקו, יהוו הכנה לפתיחת מוקדמות המונדיאל

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. AP
יהיה עם הנבחרת בארצות הברית. מסי/AP

רק לפני חודש וחצי פרסם בחשש ה"אולה", אחד מכלי התקשורת הבכירים בעולם הספורט בארגנטינה, כי ליאונל מסי עשוי לבקש מנוחה מהנבחרת לאחר ההפסד הכואב בגמר הקופה אמריקה מול צ'ילה. אלא שהיום (שני), פרסם מאמן האלביסלסטה, טאטה מרטינו, את הסגל לקראת צמד משחקי ההכנה של הנבחרת למוקדמות המונדיאל והפרעוש נמצא בפנים, כמו גם כל השחקנים האחרים שהיו בסגל לקופה ולא פצועים כרגע.

ארגנטינה תתמודד מול בוליביה ביוסטון ברביעי בספטמבר וארבעה ימים לאחר מכן, מול מקסיקו בדאלאס כאשר היא עם הפנים אל המשחק הראשון במוקדמות מונדיאל 2018, מול אקוודור בבית בחמישי באוקטובר. השחקן היחיד שלא נמצא בסגל מבין ה-23 שהיו חלק מהנבחרת בקופה הוא השוער המחליף מריאנו אנדוחר, שסובל מפציעה והוחלף באוגוסטין מרצ'סין מסנטוס לגונה המקסיקנית.

השם החדש היחיד ברשימה של מרטינו הוא רמירו פונס מורי, הבלם הצעיר של ריבר פלייט, שזכה עם הקבוצה לאחרונה בקופה ליברטדורס. אגב, שני שחקני המפתח של בוקה ג'וניורס, קרלוס טבס ופרננדו גאגו, נמצאים בסגל, זאת למרות שבין שני משחקי הנבחרת, בשישי בספטמבר, מתוכנן להתקיים מחזור מלא בארגנטינה, כולל משחק העונה בין שתי המוליכות, בוקה וסן לורנסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully