וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי: "הרבה אנשים פקפקו בי, עברתי שנה מאוד קשה"

אנדי מארי חגג ניצחון מתוק על דג'וקוביץ' בגמר מונטריאול: "שמח שהצלחתי לחזור לרמה הזאת". נולה: "כל רצף חייב להיגמר". פדרר: "אני עכשיו טוב יותר מאשר הייתי לפני עשר שנים". וגם: עוד ירידות בדירוג לישראלים

אנדי מארי טניסאי בריטי אחרי הזכייה בטורניר מונטריאול. GettyImages
"בספורט דברים יכולים להשתנות לטובה מהר מאוד". מארי/GettyImages

אנדי מארי מודה שהניצחון שלו אתמול (ראשון) על נובאק דג'וקוביץ' בגמר טורניר מונטריאול היה חשוב מאוד עבורו, והוא יודע למה: מארי ניצח את נולה לראשונה זה 771 ימים ואחרי שמונה הפסדים רצופים מול הסרבי, ועם העלייה למקום השני בעולם, הוא במגיע במומנטום לקראת אליפות ארה"ב הפתוחה, שתיפתח ב-31 באוגוסט.

"השנה שעברה הייתה מאוד קשה מבחינתי, עברו עליי הרבה דברים", אמר מארי אחרי הניצחון, "בערך בשלב הזה בשנה שעברה נשרתי מהטופ-10. המון סימני שאלה הופנו לגביי. הרבה אנשים איבדו אמון בי. אני מאוד שמח שהצלחתי להילחם ולחזור לצמרת ולשחק ברמה הזאת".

זה היה בסך הכל הניצחון התשיעי של מארי על דג'וקוביץ' ב-28 מפגשים ביניהם, ומארי יודע ש"נובאק בשיאו עכשיו, השנה ובשנה שעברה הוא פנטסטי, בעוד אני בשנה שעברה חזרתי מפציעה וניתוח ולא הייתי במיטבי ולא יכולתי להתמודד עם שחקנים מהטופ. לקח לי הרבה זמן לחזור, השנה היו לי הרבה משחקים צמודים ולא הצלחתי לנצח, אני שמח עשכשיו זה קרה, כל כך נחמד לנצח".

זה תואר המאסטרס ה-11 בקריירה של מארי וזכייה בטורניר ATP מספר 35 בקריירה. כעת הוא מגיע אופטימי ליו-אס אופן, אבל לא יוצא מגדרו: "קשה לומר, בשבוע שעבר הפסדתי בסיבוב הראשון במשחק שבו אף אחד לא ציפה שאפסיד. בספורט דברים יכולים להשתנות לטובה מהר מאוד, אך גם להשתנות לרעה, כך שחשוב שאנתח את השבוע האחרון ולראות מה צריך לשפר".

דג'וקוביץ' מצדו, שנוצח אחרי 30 ניצחונות רצופים בטורנירי מאסטרס 1000, אמר ש"אתה אף פעם לא אוהב להפסיד, אבל כל רצף חייב להיגמר. נלחמתי עד הנקודה האחרונה ועשיתי את המיטב, ואת הדבר החיובי הזה אקח עמי להמשך. אני חושב שמה שעשה את ההבדל במשחק היה ההגשה. הסרבים שלו היו מעולים, בעוד אני לא הגשתי טוב".

אגב, רוג'ר פדרר מגיע לטורניר סינסינטי להגן על תוארו מהשנה שעברה, ונשמע בטוח אחרי שחגג את יום הולדתו ה-34: "אני חושב שהיום אני טוב יותר מאשר הייתי בגיל 24, כי התאמנתי עוד עשר שנים, ויש לי עוד עשר שנות ניסיון. אולי אין לי את הביטחון שהיה לי אז, כשניצחתי 40 משחקים ברציפות, אבל אני מרגיש שאני מגיש טוב יותר, הבקהנד שלי טוב יותר, הפורהנד שלי טוב כפי שהיה, הוולי שלי טוב מאי פעם. הייתי צריך להתאים את עצמי ךדור חדש של שחקנים".

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. GettyImages
לא דרמה. נולה/GettyImages

בדירוג העולמי: פדרר ירד שלב למקום השלישי, נדאל עלה שלב למקום השמיני. העשירייה הראשונה: דג'וקוביץ', מארי, פדרר, נישיקורי, ואוורינקה, ברדיך, פרר, נדאל, צ'יליץ', ראוניץ'.

אצל הנשים: בלינדה בנצ'יץ', אלופת מונטריאול, עלתה שמונה שלבים למקום ה-12 בעולם. אנה איבנוביץ' ירדה שלושה שלבים למקום ה-9. העשירייה הראשונה: סרינה, שראפובה, האלפ, קביטובה, ווזניאקי, ספארובה, פליסקובה, מוגורוזה, איבנוביץ', סוארס נבארו.

בגזרת הישראלים: דודי סלע ירד שלושה שלבים למקום ה-130 בעולם, אמיר ויינטרוב ירד שישה שלבים למקום ה-431. שחר פאר ירדה ארבעה שלבים למקום ה-132 בעולם, יוליה גלושקו ירדה שלב למקום ה-164 בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully