וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארדן: "לוסון יודע שזאת הזדמנות לחזור למוטב, הוא מרוכז מתמיד"

כוכב יוסטון מתרגש מהצטרפותו של חברו הטוב, שנמצא בגמילה מאלכוהול. קנינגהאם סיכם לחוזה קצר טווח בקאבס, בקליבלנד מנתחים: "סמית' שכח שתווית הטרבלמייקר עדיין לא הוסרה ממנו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחד הצמדים היותר מסקרנים שנראה בעונת ה-NBA הקרובה הוא ג'יימס הארדן-את-טיי לוסון, שני הגארדים של יוסטון, שאמורים ליצור קו אחורי מהיר ודינמי. לוסון, שהצטרף לרוקטס אחרי עונה מלאת עליות וירידות ונכנס לא מכבר לתוכנית גמילה מאלכוהול אחרי שנתפס פעמיים בנהיגה בגילופין, נחשב לחבר קרוב של הארדן, ומקווה להשתקם בקבוצת השאפתנית מטקסס.

האיש והזקן העניק ראיון ל'יוסטון כרוניקל' בו התייחס ארוכות למצבו המנטלי והפיזי של חברו הטוב. "בילינו הרבה מאוד ביחד בקיץ הזה, ואני יכול לומר בביטחון גדול שהוא מרוכז יותר מאי פעם", אמר. "הוא קיבל הזדמנות גדולה מאוד בקבוצה טובה שהוא יוכל להראות בה את הכישרון שלו ולתת לו את הדחיפה שהוא צריך".

טיי לוסון, דנבר נאגטס. AP
צ'אנס חד פעמי? לוסון/AP

הארדן הוסיף כי "טיי יוסיף לנו ממד של זריזות, מהירות וניהול משחק שהיה חסר לנו, במיוחד כשהתקדמנו בפלייאוף. נקבל אותו בזרועות פתוחות, אנחנו מאושרים שהוא בחר להצטרף אלינו".

עדיין לא ברור אם לוסון בן ה-27, שאמור לסיים את תוכנית הגמילה בחודש הבא, יהיה כשיר לפתיחת העונה, מאחר שב-NBA נוהגים להטיל עונשים על שחקנים שנעצרו רק בתום ההליכים המשפטיים נגדם. הרכז התזזיתי מקווה כי בליגה לא יחליטו להשעות אותו בנוסף לעונשים שכבר ספג מבית המשפט.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ג'יי אר סמית', קליבלנד קאבלירס. AP
עדיין הטרבלמייקר של הליגה, למי ששכח. ג'יי אר סמית'/AP

* קליבלנד סיכמה עם הגארד ג'ארד קנינגהאם לחוזה עד מחנה האימונים האחרון של הקבוצה, עם אופציה להאריך את חוזהו עד תום העונה. קנינגהאם, שנבחר על ידי הקאבס בבחירה ה-24 בדראפט 2012, נראה לא רע במדי יוטה בליגת הקית והעמיד ממוצע של 10 נקודות למשחק. כעת הוא ייאבק על המקום האחרון בסגל של הקאבס לעונה הקרובה. ב-40 משחקי NBA בארבע העונות האחרונות הוא העמיד ממוצע של 1.8 נקודות.

בלי קשר, הקאבס ממשיכים לנהל מו"מ על הארכת חוזהו של ג'יי אר סמית'. טרי פלוטו מנורת'איסטרן מדיה גרופ כתב אמש בטור דעה כי "במוקדם או במאוחר סמית' יחתום בקאבס. הוא יודע שטעה כשסירב להאריך את חוזהו באופצייה המקורית של 6.4 מיליון דולר לעונה. הוא באמת האמין שיוכל לקבל חוזה טוב יותר, אבל משום מה שכח שהוא עדיין במאבק יומיומי להסרת תווית הטרבלמייקר שהצמידו לו לאורך השנים. הוא היה בעייתי בניו יורק, ולמרות שהייתה לו חצי עונה טובה בקליבלנד, הוא הושעה לשני משחקים בפלייאוף. לאורך הקריירה הוא ספג קנסות של למעלה מחצי מיליון דולר. הוא יכול להמשיך לחכות, אבל נראה שקליבלנד היא האופציה היחידה שלו".

ג'ון וול שחקן וושינגטון וויזארדס. AP
ריאלי או תבוסתן? ג'ון וול/AP

* ג'ון וול מעריך שסיכוייו להיות חלק מסגל נבחרת ארצות הברית לריו 2016 "לא מאוד גבוהים". כוכב וושינגטון אמר בראיון ל-ESPN כי "כריס פול כבר זכה במדלייה אולימפית. סטף קרי מגיע אחרי עונה מדהימה וכבר זכה בעבר באליפות העולם. קיירי זכה באליפות העולם. ווסטברוק ככל הנראה יהיה שוב חלק מהסגל. לכן אני מעריך שלא אשרוד את הניפויים הסופיים בכל מקרה. זה קשה לי, אבל תמיד התעלמו ממני לאורך הקריירה. אני רגיל לזה. זה רק נותן לי יותר מוטיבציה. נבחרת ארצות הברית היא הזדמנות עבורי, אבל אני מתרכז בעונה הקרובה בוושינגטון".

* למרכוס אולדריג' מתרגל לחיים החדשים בסן אנטוניו. בראיון לכלי תקשורת מקומי בטקסס אמר הגבוה המדובר של הספרס: "אני מרגיש שאני שוב רוקי, עד כדי כך מוזר לי. אני לא אחד שאוהב יותר מדי שינויים, קצת קשה לי להתרגל לעיר חדשה, וכבר הלכתי לאיבוד פעמיים בסן אנטוניו. הייתי מבואס מאוד בזמן שהייתי שחקן חופשי, וגם עכשיו זה לא קל, למרות שבסוף זה אמור להשתלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully