וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קריאף ערך אימון בכורה, בניון תורגל במרכז השדה

16.8.2015 / 21:48

קשר הרכש הצטרף רשמית וכבר התאמן עם חבריו החדשים. הקפטן תורגל לצד ג'אבר ודרינצ'יץ', אך רוני לוי עדיין מתלבט לגבי המערך. שכטר החולה לא נטל חלק באימון. סליחי עדיין מועמד

one

הקשר אופיר קריאף ערך הערב (ראשון) אימון בכורה במכבי חיפה. שחקן הרכש החדש, שעל חידוש המגעים עמו פורסם בשבוע שעבר בוואלה ספורט, עבר את הבדיקות הרפואיות והורשה להתאמן, אחרי שהירוקים סיכמו עם בית"ר כי ישלמו תמורתו דמי השבחה של כ-700 אלף שקלים.

אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
צריך להתרגל לירוק. אופיר קריאף/קובי אליהו

במהלך האימון תרגל המאמן רוני לוי מערך של שלושה קשרים אחוריים, כאשר השחקן השלישי שתופקד לצד עטאא ג'אבר וניקולה דרינצ'יץ' היה דווקא יוסי בניון. יחד עם זאת, המאמן עבר מדי פעם גם למערך הרגיל שלו. במערך שכולל שלושה באמצע, לוי תרגל את איסמעיל ריאן וחן עזרא, כשאלירן עטר תופקד בחוד. איתי שכטר חולה ולא התאמן.

רוני לוי ממשיך להתמקד בהחתמת חלוץ זר, כשהחלוץ האלבני חמדי סליחי, שמככב במוקדמות ליגת האלופות במדי סקנדרבג האלבנית ושיחק לפני כן בליגת העל במדי הפועל עכו והפועל חיפה, עדיין ברשימת המועמדים. אם אחד הישראלים יעזוב, ייתכן ששמעון אבוחצירה יחזור לסגל. שחר הירש עשוי לעבור לבית"ר ירושלים, כהמשך לעסקת קריאף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully