וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק המרכזי בלאומית עובר לשבת: אשדוד מול בני לוד

מנהלת הליגות פרסמה את ימי המשחקים והשעות לארבעת המחזורים הקרובים עם תחילת הליגה בסוף השבוע. בשישי: הפועל ראשל"צ - נצרת עילית, קטמון - מכבי הרצליה. בשני יושלם המחזור

ניב זריהן שחקן מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
כבר בסוף השבוע המשחק של קבוצתו בערוץ פתוח. ניב זריהן/ברני ארדוב

הליגה הלאומית תעבור החל מהעונה הקרובה שינוי קוסמטי, כשימי המשחקים יתפרסו על פני שלושה ימים במקום שניים כפי שהיה נהוג בשנים האחרונות. המשחק המרכזי, שישודר בערוץ פתוח, יערך ביום שבת, כשמי ששובצו למשבצת הזו עם תחילת העונה בסוף השבוע הקרוב הן מ.ס. אשדוד שתארח ב-16:30 את הפועל בני לוד.

ארבעה משחקים נוספים יערכו ביום שישי ויתקיימו במתכונת של שידור משולב ב-5+ לייב וייצאו לדרך ב-16:30: הפועל ראשון לציון תפגוש את הפועל נצרת עילית, הפועל קטמון ירושלים תארח את מכבי הרצליה, עירוני קרית גת מול מכבי אחי נצרת והפועל אשקלון נגד בית"ר תל אביב רמלה. בשני יושלם המחזור עם שלושה משחקים שייצאו לדרך ב-19:00: הפועל ניר רמת השרון מול הפועל רמת גן, הפועל פתח תקוה - הפועל ירושלים, מכבי יבנה - הפועל עפולה.

במחזור השני שיתקיים שבוע לאחר מכן המשחק המרכזי יפגיש את מכבי הרצליה עם הפועל פתח תקוה. במחזור השלישי הפועל אשקלון תארח את הפועל ירושלים ובמחזור הרביעי בני לוד שוב תככב מול קטמון ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully