וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "הכול יכול לקרות". מסצ'ראנו: "אתגר גדול, אפשר לעבור"

למרות ה-4:0 המשפיל במשחק הראשון, בברצלונה משוכנעים שניתן לעשות את הבלתי ייאמן ולזכות בסופרקופה על חשבון אתלטיק בילבאו (שלישי, 23:00, ספורט 1 ו-HD). המאמן: "מוכנים לאתגר". הקשר: "כולם צריכים להאמין"

אימג'בנק GettyImages

אחרי שפתחה את העונה עם הניצחון הענק על סביליה בסופרקאפ האירופי, ברצלונה הושפלה במשחק הרשמי השני שלה, כשפגשה את אתלטיק בילבאו בסן מאמס למשחק הראשון מבין שניים בסופרקופה הספרדי, בו הפסידה 4:0. למרות התוצאה הגבוהה, בברצלונה לא מרימים דגל לבן, ובגומלין שייערך מחר (שני, 23:00, ספורט 1 ו-HD) הם ינסו לעשות את הבלתי ייאמן ולכבוש לפחות ארבעה שערים בקאמפ נואו. לואיס אנריקה יהנה מסגל מלא.

"אנחנו כבר מחכים לאתגר", אמר לואיס אנריקה. "אם נשחק עם סבלנות נגיע להזדמנויות שלנו. יש לנו את הפוטנציאל לעשות זאת. כשהמועדון הזה משחק, הכול יכול לקרות. אף קבוצה מעולם לא חזרה מ-4:0, ולכן האתגר שלנו גדול יותר. אנחנו נרגשים. ברור שהביקורת שספגתי נכונה. כשקבוצה מצליחה, הכול בסדר, אבל כשהיא לא, המאמן הוא זה שסופג את הביקורת. ככה זה בכדורגל, וזה בסדר".

"בשביל לזכות בגביע, כל השחקנים יצטרכו להאמין בלב שלם שאפשר לעשות זאת", אמר חאבייר מסצ'ראנו. "מדובר באתגר גדול מאוד עבורנו, ונצטרך להוכיח שזה אפשרי. לא שיחקנו טוב בסן מאמס, אבל התוצאה ממש לא שיקפה את מה שקרה על כר הדשא".

שחקן ברצלונה, ג'רארד פיקה, עם חאבייר מסצ'ראנו. רויטרס
מאמין בחבריו. חאבייר מסצ'ראנו עם ג'רארד פיקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully