וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמארי ייעדר כחודש ויחמיץ את משחקי הנבחרת נגד אנדורה ו-וויילס

16.8.2015 / 15:18

חוסר המזל נמשך. החלוץ שחזר לכושר אחרי פציעה וכבש שלושה שערים בשני המשחקים האחרונים בזלצבורג, נפגע שוב ביום שבת. מהבדיקות והצילומים שעבר, עולה שהוא סובל משבר בכף הרגל

צילום: יניב טוכמן, עריכת וידאו: קובי אליהו

עומר דמארי ייעדר כחודש מהמגרשים והוא יחמיץ את המשחקים של נבחרת ישראל נגד אנדורה ו-וויילס במוקדמות יורו 2016, ב-3 וב-6 בספטמבר בהתאמה. דמארי שרק התאושש לאחרונה מפציעה, כבש אתמול (שבת) את השער הראשון של רד בול זלצבורג בניצחון 0:2 על אלטאך, אבל נפצע והוחלף בדקה ה-34. אחרי שעבר בדיקות וצילומים, הסתבר שהוא סובל משבר בכף הרגל וייעדר כחודש.

דמארי בן ה-26 חזר לליגה האוסטרית אחרי חצי עונה לא מוצלחת בר.ב לייפציג מליגת המשנה בגרמניה. הוא פספס כמה משחקים בליגה ובמוקדמות ליגת האלופות בגלל פציעה בברך, אבל אט אט נכנס לקצב ובשני המחזורים האחרונים כאמור הבקיע שלושה שערים.

דמארי הוא המבקיע המוביל של ישראל בקמפיין מוקדמות יורו 2016 ומוליך את טבלת מלך השערים בבית ב' ביחד עם אדין דז'קו, כשלשניים חמישה כיבושים כל אחד. הוא הבקיע שער אחד נגד קפריסין, שלושה שערים נגד אנדורה ושער נוסף נגד בוסניה.

ישראל מדורגת במקום השלישי בבית ב' אחרי שישה מחזורים. היא תארח את אנדורה ב-3 בספטמבר באצטדיון העירוני בחיפה ושלושה ימים לאחר מכן תתארח אצל ויילס בקרדיף.

שחקן נבחרת ישראל עומר דמארי. יוסי ציפקיס
חיסרון משמעותי. דמארי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully