וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בהפועל חיפה: "אבידור יכול לתרום הרבה מאוד לקבוצה"

16.8.2015 / 10:53

בקרב האדומים מהכרמל ישנה תמיכה רחבה בהחזרה של החלוץ: "איתו ועם שחקן הגנה נוסף, נוכל להיות הפתעת העונה". מאמן הכושר לשעבר, ליאור קפלן, שלח מכתב התראה לפני תביעה

one

הפועל חיפה השלימה את ההכנות למשחק הערב מול בני סכנין. הקפטן אושרי רואש יזכה למנוחה וברונו פיניירו ישחק בעמדת הבלם במקומו. גורמים בהנהלה עדיין רוצים עדיין את יובל אבידור חוזר למועדון ומהלך כזה זוכה גם לתמיכה של רוב שחקני הסגל. "יובל יכול לתרום המון למועדון", אמר שחקן בקבוצה, "חשוב מאוד שהוא יגיע. איתו ועם שחקן הגנה נוסף אנחנו יכולים בהחלט להיות אחת מהפתעות העונה".

בנוסף לאבידור, הבעלים יואב כץ רוצה להתחזק בקשר במרכז המגרש ומאוד מעוניין בקשר בית"ר ירושלים, קלאודמיר, אלא שאלי טביב לא מעוניין לשחרר את הברזילאי.

מאמן הכושר של הפועל חיפה בעונה שברה, ליאור קפלן, שלח למועדון מכתב התראה לפני תביעה. לוואלה ספורט נודע שקפלן טוען שלא שולמו לו החזרי הוצאות דלק וכמו כן הוא דורש פיצויים על שנתיים עבודה וכן הוצאות נוספות. הדרישה שלו היא ל-80-100 אלף שקלים. במכתב שהוגש באמצעות עו"ד אייל יפה, הבהיר קפלן שאם לא יקבל את הכספים שהוא דורש הוא ייגש למוסדות המשפטיים כשההערכה היא שזה מה שאכן יקרה.

תגובת הפועל חיפה תובא כשתתקבל.

שחקן הפועל עכו, יובל אבידור. אדריאן הרבשטיין
עוד אחד יחזור הביתה? אבידור/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully