וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה לטינה 2015: ישראל הפסידה לפנמה 107:88

16.8.2015 / 8:40

הנבחרת הצעירה סיימה את טורניר הידידות בפנמה עם הפסד לנבחרת המקומית. עמית שמחון נבחר לחמישיית הטורניר. נאור שרון, שקלע 22 נקודות, הצטרף באופן רשמי למכבי אשדוד לשנתיים

נאור שרון שחקן נבחרת ישראל בכדורסל. פיב"א סיאמילו קאסטוריה, אתר רשמי
סיים את הטורניר ומצא קבוצה. שרון/אתר רשמי, פיב"א סיאמילו קאסטוריה

נבחרת ישראל הצעירה הפסידה הלילה (בין שבת לראשון) לנבחרת פנמה 107:88 במשחק האחרון במסגרת טורניר קופה לטינה 2015. הנבחרת, שמודרכת על ידי פיני גרשון וערן איתן, קיבלה עידוד מכ-3,000 בני הקהילה היהודית בפנמה, ביניהם הרבנים הראשיים של המדינה, שיצרו אווירה ביתית, אך לא יכלה ליריבה החזקה, שהציגה בין היתר את אקס ברק נתניה ומ.כ הבקעה דנילו פינוק. עמית שמחון, ששימש כקפטן הנבחרת במהלך הטורניר, זכה בסיומו להכנס לחמישיית המצטיינים.

הפנמים פתחו טוב מאוד את המשחק ועלו ליתרון 15:23 בסיום הרבע הראשון, אלא שבשלב הזה החלו נאור שרון ועמית שמחון לנגוס בהפרש, וריצת 2:9 קבעה 41:41 במחצית. גם המחצית השנייה נפתחה טוב עבור השחקנים של פיני גרשון שהוליכו 49:50, אלא שבנקודה הזאת פנמה יצאה לריצת 10:25 וסיימה את הרבע השלישי ביתרון מבטיח 60:74. ברבע האחרון המשיכה הנבחרת הלטינית בשליטה במשחק, קלעה 33 נקודות, בדרך למחצית שנייה של 66 נקודות, וניצחה 88:107.

קלעו לישראל: נאור שרון ועמית שמחון 22 כל אחד, רם אליאספור 11, תומר גינת 10, איגור קולשוב ואיגור מאיור 5 כל אחד, יונתן מור וגולן גוט 4 כל אחד, רועי הובר 3 ודניאל קופרברג 2.

רכז הנבחרת, נאור שרון, שכאמור רשם משחק מצוין בגמר, חתם הלילה באופן רשמי במכבי אשדוד לשנתיים, לאחר שהצדדים כבר הגיעו לסיכום לפני כשלושה שבועות. אחרי החתימה של שרון באשדוד בסוף יולי התברר לקבוצה כי הוא עדיין מחזיק בחוזה לעונה נוספת בהפועל חולון, שסירבה לשחררו ורק לאחר מגעים ממושכים בין הצדדים הגיעו לסיכום על עזיבתו.

צביקה שרף אמר: "אני שמח על צירופו של נאור שרון, מהשחקנים המוכשרים בארץ לשורות מכבי אשדוד. נאור מגיע כדי לעבוד קשה, לתרום ולהתקדם תחת אווירה מיוחדת שקבוצה כמו אשדוד יודעת לתת".

  • עוד באותו נושא:
  • נאור שרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully