וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מתאו קובאצ'יץ' על סף חתימה בריאל מדריד

בתקשורת האיטלקית מדווחים שהקשר הקרואטי של אינטר קרוב מאוד לבלאנקוס, שישלמו עבורו כ-35 מיליון יורו. בנוסף, רפא בניטס מחפש אחר "חלוץ 9" ואילו פלורנטינו פרס מעוניין בקווין דה בראונה

אימג'בנק GettyImages

ריאל מדריד תיפתח את העונה החדשה שלה בליגה הספרדית ביום ראשון הבא עם משחק חוץ מול ספורטינג חיחון ובקבוצה מבירת ספרד עוד לא סיימו את הרכישות שלהם, אם להאמין לדיווחים שעולים הבוקר (ראשון) הן בתקשורת המקומית והן בתקשורת האיטלקית.

ב"סקיי איטליה" מדווחים שהקשר הקרואטי של אינטר, מתאו קובאצ'יץ' בן ה-21, נמצא על סף חתימה בריאל מדריד. קובאצ'יץ' שיחק בשלוש העונות האחרונות באינטר, וכבר בעונה השנייה שלו הפך לשחקן הרכב זאת למרות גילו הצעיר. בעונה החולפת אף כבש חמישה שערי ליגה. על פי הדיווח באיטליה, ריאל מדריד תשלם כ-35 מיליון יורו בעבור כרטיסו.

בנוסף, ב"אס", המקורב למועדון, טוענים בתוקף כי המאמן רפא בניטס דורש מנשיא הקבוצה פלורנטינו פרס להחתים עוד חלוץ בהקדם האפשרי. הדיווח לגבי חלוץ החוד ("חלוץ 9") בו מעוניין המאמן הספרדי החדש של הבלאנקוס עולה לאור השמועות המרובות על עזיבה צפויה של קרים בנזמה, שגם אם יישאר בסופו של דבר, צפוי לזכות לתחרות על העמדה.

מאמן ריאל מדריד, רפא בניטס. רויטרס
בניטס יקבל את מבוקשו?/רויטרס

בריאל לא מרוצים עד כה מתפקוד ההתקפה במשחקי ההכנה, כאשר הקבוצה כבשה רק תשעה שערים בשבעה משחקים, כולל ארבעה בהם לא הצליחה כלל למצוא את הרשת. בקבוצה יודעים שהמצב ישתפר כאשר כריסטיאנו רונאלדו יחזור, אולם מעוניינים להשאיר לעצמם גם אפשרויות לשינויים טקטיים במערך תוך כדי תנועה, בדומה למה שעשו עם צ'יצ'ריטו בעונה שעברה. המקסיקני בינתיים, חזר למנצ'סטר יונייטד אחרי עונת ההשאלה שלו.

בספרד העלו כמה מועמדים מרכזיים שיכולים להגיע לריאל מדריד כחלוצים חדשים, כאשר השמות שנשמעים מציאותיים יותר הם פרננדו יורנטה או אלברו מוראטה. אפשרויות נוספות, שקשה להאמין שיצאו לפועל, הם הבאת סרחיו אגוארו, אדינסון קבאני או רוברט לבנדובסקי. בעמדת הקשר, נראה שפלורנטינו פרס עדיין לא מוותר על האפשרות לחטוף את קווין דה בראונה, הבלגי הנהדר של וולפסבורג. על פי ה"אס", פרס מעוניין בשחקן באופן אישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully