וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמדו אידריסו: "למכבי חיפה יש את האצטדיון הכי יפה בעולם"

למרות התקופה המאכזבת בישראל, לחלוץ הקמרוני בכל זאת יש זיכרון חיובי. אידריסו הוצג באורדינגן מהליגה החמישית בגרמניה ואמר: "מי שקורא את כל מה שכותבים עליי, חושב שאני פושע"

one

בווידאו: השערים הרשמיים היחידים של מו אידריסו במדי מכבי חיפה, ב-3:5 על בני סכנין בגביע הטוטו

מוחמדו אידריסו חזר לגרמניה, וכהרגלו מספק כותרות. כמה שנים אחרי שעבר לבורוסיה מנשנגלדבאך והתחייב להגיע עמה לליגת האלופות, הקמרוני בן ה-35 חתם השבוע על חוזה לשנתיים בקבוצת אורדינגן מהליגה החמישית, דיבר על הקריירה העשירה שלו ובין היתר סיפר על הזיכרון היפה שלו מהתקופה הקצרה (והלא מוצלחת) במדי מכבי חיפה, עליה אמר: "יש לה את האצטדיון הכי יפה בעולם".

שחקן מכבי חיפה, מוחמדו אידריסו. אדריאן הרבשטיין
אהב את האצטדיון. מוחמדו אידריסו במדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

לאחר השחרור מהירוקים הוא שיחק בשקנדיה ממקדוניה, לא הצליח לעבור תקופת התרשמות במינסטר מהליגה השלישית והסתבך שוב כאשר הואשם כי לא שילם מזונות לילדתו בת ה-12 ולבנו בן השנתיים. העניינים הללו יתבהרו בבית המשפט באסן בעוד כחודשיים, אך פרט לכך הייתה גם תלונה של אישה בקייזרסלאוטרן כי אידריסו איים על חייה בהודעות טקסט. הוצא נגדו צו הרחקה ואם יפר את התנאים, ייקנס בסכום של 250 אלף יורו. על כל ההסתבכויות הללו אמר: "אם אתם קוראים את כל מה שאומרים עליי, אתם בטח חושבים שמדובר בפושע. אני בסך הכול כדורגלן".

על החתימה באורדינגן, שם הוצג לעיני 50 אוהדים, אמר אידריסו: "סגרנו הכול תוך חצי שעה. בדרך כלל רק נשים יכולות לשכנע אותי בזמן כל כך קצר, אבל הפעם הכול התאים. רציתי להישאר בסביבה ואני נמצא מרחק 20 דקות בלבד מהבית. מהיום אני איש KFC".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully