וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 15.8: הספקות של פדרו, הסעיף של גריזמן, השכר של דה חאה

בעקבות ההתעניינות מצד באיירן וצ'לסי, אתלטיקו העלתה את סעיף השחרור של הצרפתי ל-65 מיליון יורו. השוער הספרדי דחה הצעה חדשה מיונייטד, יובנטוס מוכנה לשלם 40 מיליון יורו על איסקו, ואן חאל מפחיד את פדרו. כל העדכונים

עריכת וידאו וקריינות: מרום שפיצר

העברות

* הקטור מורנו חזר להולנד. ארבע שנים אחרי שעזב את אלקמאר לטובת אספניול, הבלם המקסיקני בן ה-27 חתם לארבע שנים בפ.ס.וו איינדהובן, שרכשה את כרטיסו בסכום של 4 מיליון יורו.

* בורסאספור הטורקית רכשה את החלוץ הבלגי טום דה סוטר (30) מקלאב ברוז' תמורת 2 מיליון יורו. דה סוטר חתם על חוזה לשלוש שנים.

* מיינץ החתימה את ג'אנלוקה קורצ'י, שוער המשנה של רומא בעונה שעברה. השוער בן ה-30 הגיע בהעברה חופשית וחתם על חוזה עד 2017 בקבוצה מהבונדסליגה.

* גיא אסולין שוחרר רשמית ממאיורקה, שצפויה לשלם לו פיצוי בעקבות התרת חוזהו. הפועל תל אביב התעניינה במהלך הקיץ. האם יבחר לשחק לראשונה בליגת העל?

* אתלטיק בילבאו שלחה את המגן בן ה-23 יון אורטנצ'ה בהשאלה לטנריפה מהליגה השנייה.

* הקשר האוסטרי אנדראס איבנשיץ (31) עבר ל-MLS, כשחתם בשורות סיאטל סאונדרס בהעברה חופשית אחרי שסיים את חוזהו בלבנטה. גם רומן טורס, בלם נבחרת פנמה, הצטרף אליו.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד חוגג שער. רויטרס
הסעיף הוקפץ. אנטואן גריזמן/רויטרס

שמועות

* גארדיאן מדווח כי "לפדרו יש ספקות חדשים" בנוגע למעבר מברצלונה למנצ'סטר יונייטד, בגלל הצורה שבה לואי ואן חאל מתנהג לחבריו הספרדים ויקטור ואלדס ודויד דה חאה, שמאיים עליהם בתקשורת ומפעיל עליהם לחצים. כזכור, גם חריסטו סטויצ'קוב הזהיר את פדרו לא לחתום ביונייטד אצל ואן חאל ואמר ש"הוא מאמן בינוני ואדם רע".

* מירור דיווח היום אחר הצהריים "דיווח בלעדי" על הצעה רשמית חדשה של מנצ'סטר סיטי לוולפסבורג על סך 50 מיליון ליש"ט על קווין דה בראונה. זו עלייה של 3 מיליון ליש"ט על ההצעה שסיטי שלחה לגרמנים ביום שני.

* באיטליה מפרסמים דיווח מעניין מאוד לפיו יובנטוס מעוניינת באיסקו מריאל מדריד ומוכנה לשלם עליו 40 מיליון יורו. על פי הדיווח הגברת הזקנה מחפשת מחליף ברמה עולמית לארתורו וידאל שעזב לבאיירן מינכן ומוכנים לשלם הרבה כסף עבור הקשר הטכני הצעיר של הבלאנקוס.

* אתלטיקו מדריד העניקה לכוכבה אנטואן גריזמן שדרוג בשכר והקפיצה את סעיף השחרור שלו לסכום של 65 מיליון יורו. באיירן מינכן וצ'לסי כבר הוזכרו כמי שמתעניינות בצרפתי שהבקיע 25 שערים בעונת הבכורה שלו במדי הקולצ'ונרוס. כעת הרודפות תצטרכה להשקיע הרבה יותר.

* על פי דיווח ב"מארקה", השוער דויד דה חאה דחה הצעה חדשה ממנצ'סטר יונייטד שכללה שדרוג של 2.3 מיליון יורו בשכרו השנתי, אחרי שכבר סיכם את תנאיו בריאל מדריד, שתעניק לו קצת יותר מ-5 מיליון יורו לשנה.

* בגאזטה דלו ספורט מדווחים שיוליאן דראקסלר סיכם את תנאיו ביובנטוס, אם אכן יעבור לשם. לפי הדיווח, קשר שאלקה מרוויח היום 4.5 מיליון יורו ויהיה מוכן לקצץ את משכורתו ל-3 מיליון יורו על מנת לעבור לסגנית אלופת אירופה.

* בבילד מדווח כי מגן/קשר הרטה ברלין ניקו שולץ יעבור לבורוסיה מנשנגלדבאך תמורת 3 מיליון יורו. נאפולי וגנואה גם הביעו עניין בשחקן.

* בדיילי מייל מדווחים שמנצ'סטר יונייטד מנסה להפחית את העלות של פדרו. לחלוץ ברצלונה יש סעיף שחרור תמורת 21.3 מיליון ליש"ט.

* לואי ואן חאל עדיין לא ויתר על שחקן באיירן מינכן תומאס מולר ויפעל על מנת לצרפו למנצ'סטר יונייטד.

* טוטנהאם מעוניינת בסיידו בראהינו מווסט ברומיץ'. שוויו של החלוץ בן ה-22 מוערך בכ-15 מיליון ליש"ט.

* רומא הודיעה לאשלי קול שהוא רשאי לעזוב את הקבוצה ללא תמורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. Alexander Hassenstein, GettyImages
ואן חאל לא מוותר. מולר/GettyImages, Alexander Hassenstein

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully