וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "מרוצה מאוד מהבכורה של דוגלאס קוסטה וארתורו וידאל"

מאמן באיירן מינכן היה מבסוט מה-0:5 על המבורג: "יש לנו הרבה ניסיון ואיכות בסגל". מולר: "הראינו שאנחנו עדיין רעבים למרות כל ההצלחות בשנים האחרונות". הגרלה אכזרית לאלופה בגביע

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. GettyImages
מבסוט מהמשחק הראשון. גווארדיולה/GettyImages

פעם זו הייתה יריבות גדולה, בשנים האחרונות זה הפך להרגל: באיירן מינכן שוב הביסה אמש (שישי) את המבורג. אלופת גרמניה מחצה את הדינוזאורים 0:5 בזכות צמד של תומאס מולר ושערים של מהדי בנעטיה, רוברט לבנדובסקי דוגלאס קוסטה. הבווארים עם פתיחת עונה מושלמת.

מריו גצה שחקן באיירן מינכן מצטלם עם אוהד שפרץ למגרש. GettyImages
גצה מצטלם עם אוהד שפרץ לכר הדשא/GettyImages

"במחצית הראשונה היה קשה מאוד כי HSV התגוננה עם שישה שחקנים, במחצית השנייה שיפרנו את המשחק שלנו", אמר בסיום פפ גווארדיולה. מאמן באיירן המשיך והתייחס לשחקנים החדשים שלו, ארתורו וידאל ודוגלאס קוסטה שפתחו בהרכב: "אני מרוצה מהבכורה שלהם. יש לנו הרבה איכות וניסיון בסגל וזה יעזור מאוד לבאיירן. זה היה משחק ראשון ואני מרוצה מאוד מההופעה שלנו".

תומאס מולר, שכאמור כבש צמד, אמר: "הייתה הופעה קבוצתית מצוינת היום. הראינו שוב שאנחנו רעבים למרות ההצלחות של השנים האחרונות והמשכנו לשחק, ללחוץ ולכבוש גם ביתרון 0:3. זו המנטאליות שאנחנו רוצים להראות כאן". רוברט לבנדובסקי: "זה היה המשחק הראשון וניצחנו, זה הדבר הכי חשוב. המחצית הראשונה הייתה לא טובה. אחרי השער השני שלנו, היה ברור שאנחנו יכולים לכבוש שערים נוספים. זה לא היה קל, אבל היינו צריכים להיות סבלניים".

מאמן המבורג ברונו לבאדיה: "במחצית הראשונה שיחקנו טוב מבחינה טקטית ואז ספגנו את השער המעצבן הזה. היינו חייבים להגן טוב יותר. אז הגיעה המחצית השנייה וכבר בשלב מוקדם היה 0:2. אנחנו רוצים ללמוד מהעונה שעברה, להמשיך לעבוד קשה כדי לא להיקלע שוב למאבקי הישרדות". מגן המבורג דניס דיקמאייר: "אנחנו חייבים להסתכל על הנקודות החיוביות מהמשחק. במחצית הראשונה שיחקנו טוב ולא אפשרנו לבאיירן להגיע להרבה מצבים. במחצית השנייה התפרקנו אחרי השער השני. אנחנו מאוכזבים שהפסדנו בצורה הזו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קווין דה בראונה שחקן וולפסבורג חוגג עם ניקלאס בנדטנר. GettyImages
שוב יחגגו מול באיירן? דה בראונה ובנדטנר במפגש האחרון/GettyImages

למרות הניצחון הגדול, פפ גוואריודלה קיבל סיבה אחת גדולה לדאגה, דווקא אחרי המשחק. באיירן מינכן קיבלה בסיבוב השני של הגביע את ההגרלה הכי קשה שהייתה יכולה לקבל. האלופה תצא למשחק חוץ מול מחזיקת הגביע וולפסבורג, שניצחה אותה בסופרקאפ הגרמני רק לפני שבועיים אחרי דו קרב פנדלים והביסה אותה בשנה שעברה 1:4. זה לא מפגש הענקיות היחיד שמצפה לנו בסיבוב השני של הגביע, כששאלקה תארח לדרבי אזורי את בורוסיה מנשנגלדבאך. לדורטמונד ההגרלה האירה פנים הרבה יותר והיא תארח את פאדרבורן, שירדה לבונדסליגה השנייה בתום העונה שעברה. באייר לברקוזן תצא למשחק חוץ מול ויקטוריה קלן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully