וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "האחריות על ההפסד לבילבאו היא עליי"

אחרי ה-4:0 בסופרקופה, מאמן ברצלונה טען שהיה חייב לבצע שינויים בהרכב בשל הסמיכות לסופרקאפ האירופי. אינייסטה: "שיחקנו לא טוב". אדוריץ, שכבש שלושער: "הערב הגדול שלי? רק אם נניף את הגביע"

אימג'בנק GettyImages
ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
ערב מתסכל לבארסה ומסי/AP

שלושה ימים בלבד לאחר שזכתה בסופרקאפ האירופי עם 4:5 מדהים מול סביליה בטביליסי, ספגה אמש (שישי) ברצלונה תבוסה מביכה במיוחד. הטרבליסטית הספרדית הושפלה עם 4:0 בחוץ מול אתלטיק בילבאו במשחק הראשון של הסופרקופה הספרדי, בו פגשה את פינליסטית הגביע הספרדי מאשתקד. מיקל סן חוסה כבש שער מדהים מחצי מגרש בדקה ה-13 ואריץ אדוריץ הוסיף שלושער (52, 63 ו-68 בפנדל) כדי לסדר לבאסקים ניצחון ענק. הבלאוגרנה יקוו לנס ולניצחון גדול יותר בגומלין שייערך בקאמפ נואו כבר ביום שני.

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
לוקח אחריות. לואיס אנריקה/GettyImages, David Ramos

המספרים

* אריץ אדוריץ הפך לשחקן הראשון שכובש שלושער מול בארסה מאז דייגו פורלאן, שעשה את זה אי שם ב-22 במאי 2005.

* אדוריץ הפך לשחקן החמישי שכובש שלושער בסופרקופה הספרדי. קדמו לו היגרה, ראול, קאנוטה ומסי.

* אחרי שספגה רביעייה גם בסופרקאפ האירופי, זו הפעם הראשונה שברצלונה סופגת שתי רביעיות ברציפות מאז אפריל 2001, אז זה קרה עם שתי תוצאות 4:4 מול ויאריאל וסראגוסה.

* זו הייתה הפעם הראשונה שבה ברצלונה מפסידה בהפרש של ארבעה שערים או יותר מול יריבה ספרדית מאז 10 במאי 2007, אז זה קרה מול חטאפה בגביע.

* ברצלונה לא ספגה שני שערים בשני המשחקים הראשונים שלה בעונה זה 65 שנה.

* בעונה שעברה ברצלונה ספגה שישה שערים במחצית השנייה ב-27 המשחקים הראשונים. העונה, היא ספגה שישה שערים בשתי מחציות שניות ראשונות של העונה.

* בארסה ספגה שמונה שערים מעשר בעיטות למסגרת.

אריץ אדוריץ, אתלטיק בילבאו. GettyImages
"אם נניף את הגביע, זה יהיה הרגע המאושר ביותר שלי". אדוריץ/GettyImages

הציטוטים

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה אמר אחרי המשחק: "נאלצתי לעשות הרבה שינויים לעומת ההרכב שפתח בסופרקאפ האירופי כי היו לנו רק שלושה ימים על מנת להתאושש. אני לוקח אחריות על ההפסד. לוח המשחקים פגע בנו. רק חזרנו מהמסע לגאורגיה, אבל זה לא הזמן לחפש תירוצים. זה לוח המשחקים ואין מה לעשות". המאמן החמיא ליריבה כשאמר: "מעולם לא שיחקתי משחק קל נגד אתלטיק. אני מברך אותם, אבל ביום שני תהיה אווירה שונה. האם קאמבק אפשרי? זו הייתה רק המחצית הראשונה ואם יש קבוצה שמסוגלת לחזור מזה, זו בארסה".

אנדרס אינייסטה אמר: "שילמנו על הטעויות שעשינו. שיחקנו לא טוב. יהיה קשה מאוד לחזור מההפסד הזה, אבל ננסה להפוך את זה, לא מדובר במשהו בלתי אפשרי. מהדקה הראשונה אנחנו צריכים לשחק עם מחשבה שאנחנו יכולים לעשות את זה". דני אלבס: "אנחנו חייבים להשתפר ולשחק טוב יותר. הקבוצה הזו אף פעם לא מוותרת וננסה לחזור". חאבייר מסצ'ראנו: "אנחנו לא מתים עדיין. אנחנו מסוגלים לחזור ולהפוך את התוצאה. ניתן כל מה שיש לנו. הם כבשו ארבעה שערים מארבעה או חמישה מצבים, זה לא נורמלי, אבל עשינו טעויות. נצטרך לפתור אותן ולהמשיך להאמין".

מנגד, כובש השלושער אריץ אדוריץ נשמע נרגש בסיום: "אנחנו שמחים מאוד עם התוצאה, אנחנו יודעים כמה קשה לנצח את ברצלונה ולא הרבה קבוצות מצליחות לעשות את זה. בטח לא לכבוש נגדה רביעייה, זה דבר כמעט בלתי אפשרי, אבל משחק הגומלין יהיה קשה. אם נצליח להניף את הגביע ביום שני, זה יכול להיות הערב המאושר ביותר שהיה לי, אבל אסור לנו לחשוב שיתרון ארבעה שערים יספיק לנו מול בארסה בחוץ. אנחנו חייבים להיות עצמנו בגומלין, לעשות את מה שאנחנו יודעים ולכבוש לפחות שער אחד. נהיה חייבים גם להיות חזקים בהגנה כדי להקשות על בארסה לכבוש. כל השערים היו חשובים מאוד היום וגם מהנים מאוד. אנחנו רק מנסים להמשיך הלאה עם נחישות ומחויבות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully