וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון פארל, מנג'ר בוסטון רד סוקס, סובל מלימפומה

14.8.2015 / 23:56

המנג'ר הודיע כי המחלה התגלתה במהלך ניתוח בקע שעבר בדטרויט ביום שני וכי הוא יעזוב את תפקידו באופן מיידי על מנת להתחיל בטיפולים כימותרפיים, שיימשכו כתשעה שבועות. מאמן הספסל של הגרביים, טורי לובולו, יחליפו עד לתום העונה

ג'ון פארל מאמן בוסטון רד סוקס. ELSA, GettyImages
רק בריאות. פארל/GettyImages, ELSA

מנג'ר בוסטון רד סוקס, ג'ון פארל, עזב הערב (שישי) לפחות באופן זמני ועד לסיום העונה הנוכחית את תפקידו לאחר שהודיע כי הוא סובל מלימפומה בדרגה 1.

פארל הוסיף כי הרופאים גילו לו את המחלה במהלך ניתוח בקע שעבר בדטרויט ביום שני האחרון וסיפר כי הוא יתחיל בטיפולים נגד המחלה כבר בימים הקרובים. הכימותרפיה שיעבור פארל צפויה להימשך כתשעה שבועות. מי שיאמן את הרד סוקס עד לסיום העונה יהיה אחד מאמן הספסל של פארל, טורי לובולו.

פארל אמר כי הוא היה בהלם מהגילוי של הרופאים במהלך ניתוח שגרתי. הוא הוסיף כי הלימפומה לא התפשטה ו"יש אפשרות גבוהה לרפא את המחלה".

פארל, שעבד בבוסטון כמאמן בין 2007 ל-2010 והיה חלק מהקבוצה שזכתה באליפות, אימן את טורונטו במשך שנתיים לפני שחזר לרד סוקס כמנג'ר לקראת עונת 2013. עונתו הראשונה במועדון הסתיימה באליפות מדהימה, אולם מאז הקבוצה דעכה משמעותית והעונה הנוכחית היא השנייה הגרועה שלה ברציפות, כשהיא הרחק מהמאבק על מקום בפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully