וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון אוגו: "בעוד 2-5 שנים אני רואה את עצמי בארסנל או ברצלונה"

הקשר הקשוח של הפועל באר שבע העניק ראיון במולדתו ניגריה, סיפר על החלום הגדול שלו והוסיף: "השחקנים שאני הכי רוצה לשחק איתם ועוד לא יצא לי הם יאיא טורה, מסי, אינייסטה ופירלו"

one

ג'ון אוגו נחת בהפועל באר שבע לפני כשנה ומאותו רגע, מרכז המגרש של הקבוצה מבירת הנגב השתדרג משמעותית. הקשר העוצמתי, שרשם 12 הופעות בנבחרת ניגריה עד כה, הגיע לישראל אחרי שלל טיולים ברחבי מערב אירופה והפך במהרה לאחד השחקנים הבולטים בליגת העל.

בראיון שהעניק אוגו במולדתו היום (שישי) הוא אמר: "התחלתי לשחק כדורגל ברחובות מגיל צעיר לפני שעברתי לאקדמיה. הכדורגל הוא חשוב מאוד עבורי. האל בירך אותי בכישרון ואני מודה על כך שאני יכול לעשות את מה שאני אוהב. אחד הזיכרונות הכי טובים שלי עד היום היה הזימון הראשון לנבחרת ניגריה והשחקנים שאני הכי רוצה לשחק איתם ועוד לא יצא לי הם יאיא טורה, מסי, אינייסטה ופירלו. שיחקתי בלירייה עם יאן אובלק, שהוא היום השוער של אתלטיקו מדריד".

אוגו הוסיף: "אני רוצה להודות לאל שהגעתי לישראל בדיוק אחרי שהמלחמה נגמרה ומהרגע שנחתתי כאן, הכול שקט ובטיחותי. אני נהנה מכל רגע על המגרש, אנשים מעריכים אותי כאן ותמיד מראים אהבה כלפיי. הכל נהדר. אני שחקן שאוהב לעבוד עבור הקבוצה ולהצליח יחד איתה. אני שחקן שאוהב את הכדור ברגל שלו ואוהב לארגן את המשחק ולהילחם על הכדור. בעוד שנתיים עד חמש שנים אני רואה את עצמי משחק בארסנל או בברצלונה".

ג'ון אוגו הפועל באר שבע. ברני ארדוב
נהנה מישראל. אוגו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully