וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דסה: "מבין את הכאב של אוהדי בית"ר". אזולאי: "לא אשכח מאיפה באתי"

שני השחקנים שעברו השבוע מבית"ר ירושלים למכבי תל אביב נפרדו מאוהדי הקבוצה מהבירה. המגן הוסיף: "כבר כמה ימים אני בתחושה מוזרה". הקשר: "לפני שנה יכולתי רק לחלום על ההערכה לה אני זוכה"

one

אלי דסה ושלומי אזולאי היו במרכז הכותרות בשבוע החולף, לאחר שעברו בעסקה גדולה מבית"ר ירושלים למכבי תל אביב. מחר (שבת, 20:50, ספורט 5), השניים צפויים להיות בהרכב האלופה, שתפגוש למשחק "אלוף האלופים" את סגניתה, עירוני קרית שמונה. בינתיים, השניים ניצלו היום את הבמה בחשבונות הפייסבוק שלהם על מנת להיפרד מאוהדי הקבוצה אותה עזבו, בית"ר.

אלי דסה כתב: "קשה לסכם בכמה מילים תקופה כה ארוכה ומשמעותית. זה כבר כמה ימים שאני נמצא בתחושה מוזרה. מצד אחד, לעזוב בית חם, מקום שטיפח אותי ועזר לי לצמוח ולהגיע לאן שהגעתי. מצד שני, מעבר למקום חדש, ציפיות ושאיפות חדשות. אני מבין את הכאב של אוהדי בית"ר, למרות העוקצנות ולעיתים הארס, גם לי קשה מאוד. אבל בחיים יש סיטואציות שחייבים לקבל החלטה ולהיות שלמים איתה. אני רוצה להודות למאות אלפי האוהדי של בית"ר על תמיכה, אהבה וחיבוק אינסופי. תמיד תהיו חקוקים בליבי. כעת דרכינו נפרדות, תמיד תהיו חלק ממני ואני מכם. אוהב ומעריך מאוד. אלי דסה".

שלומי אזולאי כתב: "לפני שנה יכולתי רק לחלום על ההכרה וההערכה לה אני זוכה כיום. פרידה היא לא דבר קל וזה בדיוק הזמן לומר תודה למאות אלפי אוהדי בית"ר על התמיכה והאהבה שהרעפתם עליי בעונה האחרונה, גם אתם וגם המועדון שהוא בית חם וקרקע פוריה להצלחה. תישארו תמיד בליבי. אני נפרד מכם ומתחיל דרך חדשה, שומע ומבין את הקולות, הדעות והביקורות מהימים האחרונים, וחשוב לי שתדעו ששום אמירה שלילית כזו או אחרת לא תמחק את החוויה הנהדרת שעברתי בירושלים. אומרים: 'דע מאין באת ולאן אתה הולך'. לעולם לא אשכח מאיפה באתי ותמיד אזכור את ההזדמנות הגדולה שניתנה לי בבית"ר. מכאן אני מקווה להתקדם ולהצליח בדרך החדשה שלי. תודה רבה ושבת שלום, שלומי אזולאי".

אלי דסה מגן מכבי תל אביב (ימין) עם שלומי אזולאי. קובי אליהו
מחר הם כבר בהרכב. דסה ואזולאי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully