וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קרית גת: ג'ייסון לאב חתם לעונה אחת

15.8.2015 / 18:35

הפורוורד-סנטר (27, 2.06) האמריקאי, ששיחק בבלגיה בארבע העונות האחרונות, יהיה הזר השלישי של נתי כהן. לאב שיתף פעולה עם טיילור באט בשנתיים האחרונות במונס הבלגית

ג'ייסון לאב שחקן מכללת זאבייר. GettyImages
חיזוק מעניין. ג'ייסון לאב/GettyImages

העולה החדשה לליגת העל, מכבי קרית גת, ממשיכה בבניית הסגל לקראת העונה הקרובה, והיום (שבת) החתימה את הפורוורד-סנטר האמריקאי ג'ייסון לאב, ששיחק בליגה הבלגית מאז שיצא מהמכללות. בקרית גת בונים מאוד על הניסיון וההצלחה של לאב בשנים האחרונות ומאמינים שהנוכחות שלו באזור הצבע תעזור להם במהלך העונה הנוכחית. במועדון יחפשו כעת גארד-פורוורד אמריקאי שישלים את מצבת הזרים וינעל את הסגל לקראת העונה הבאה.

לאב (27, 2.06) הוא בוגר אוניברסיטת קסביאר משנת 2010, כשבשנותיו במכללה הגיע פעמיים לסוויט 16 ופעם נוספת לאליט 8 של טורניר המכללות. כמו כן, הוא שיתף פעולה עם מארק ליונס, ששיחק אשתקד בעירוני נהריה וחתם הקיץ במכבי ראשון לציון. בעונת 2009/10 רשם את מספריו הטובים ביותר, כשקלע 11.8 נקודות והוסיף 8.7 ריבאונדים למשחק. אחרי שלא שיחק בעונת הבכורה שלו מחוץ לקולג', הצטרף לפפינסטר הבלגית והרשים עם 13.3 נקודות ו-8.7 ריבאונדים.

ההצלחה הובילה אותו לעונה אחת באנטוורפן, שבמדיה הצליח פחות ובעונת 2013/14 הצטרף למונס, איתה שיחק עונה אחת ביורוקאפ, ועונה נוספת ביורוצ'אלנג', כשבתקופה הזו הוא שיתף פעולה עם שחקן הפועל תל אביב טיילור באטל. בעונת הבכורה שלו רשם לאב 11.5 נקודות ו-8.5 ריבאונדים ביורוקאפ ו-12.2 נקודות ו-10.3 ריבאונדים לממוצע בליגה. העונה רשם 10.6 נקודות ו-8.2 ריבאונדים בממוצע ביורו'צאלנג' ובליגה 10 נקודות ו-6.5 ריבאונדים למשחק.

הסגל של נתי כהן בקרית גת כולל מלבד לאב את הפורוורד דווין אוליבר שחתם בשבוע שעבר, ושיחק נגד הסנטר החדש בליגה הבלגית במדי לימבורג, ואת הגארד האמריקאי פול דילייני ששיחק בישראל בעירוני נהריה ומ.כ הבקעה. הסגל הישראלי כולל את יוני ניר שממשיך מעונת העלייה לצד מאיר טפירו, נמרוד טישמן, בן אלטיט וסטו דגלאס שהצטרפו הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully