וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ואוורינקה תקף את קיריוס בחדר ההלבשה, למזלו לא הגשנו תלונה"

אחיו של האוסטרלי, שזוכה לקיתונות של בוז בעקבות התקרית עם ואוורינקה, טוען כי השניים התעמתו פיזית: "צריך להרחיק אותו על הדברים שאמר לניק". קיריוס עשוי להיות מושעה, מארי מגונן עליו

הטניסאי האוסטרלי ניק קיריוס. GettyImages
לא רגוע. קיריוס/GettyImages

המהומה סביב ניק קיריוס וסטן ואוורינקה נמשכת. למי שפספס, האוסטרלי המוכשר בן ה-20, שנחשב לילד הרע של הטניס העולמי, הפסיד הלילה מערכה מול השוויצרי המצוין במסגרת טורניר מונטריאול ומיד לאחר מכן, כאשר השניים חלפו זה ליד זה באזור הרשת, זרק לעברו של ואוורינקה: "מצטער לבשר לך את זה חבר, אבל קוקיאניס שכב עם החברה שלך". חברתו של ואוורינקה, על פי הדיווחים, היא הטניסאית הקרואטית העולה והנאה, דונה וקיץ' בת ה-19 ואותו קוקיאניס מדובר הוא שחקן אחר בסבב.

היום (שישי) מתפרסם כי בנוסף לקנס שספג (כאלף דולר), קיריוס עלול להיענש בהשעייה מה-ATP לזמן לא ידוע. בהצהרה של סבב הטניס העולמי בנושא נכתב כי "פרט לקנס, תתבצע חקירה שעלולה להוביל לעונשים נוספים, כגון קנס נוסף או השעיה מטורנירים". הלילה קיריוס הודח הלילה מהטורניר אחרי הפסד 5:7, 3:6 לג'ון איזנר, במשחק שלכל אורכו ספג שריקות בוז מהקהל. "די ציפיתי לזה", אמר האוסטרלי בסיום. "זה היה קשה, אבל לא הדבר הכי קשה שהתמודדתי איתו. כבר התנצלתי באופן פומבי ובאופן פרטי כלפי סטן. כבר נקנסתי, אז אני מקווה שכל הסיפור הזה מאחוריי".

ב'טלגרף' הבריטי מדווחים היום כי קיריוס הקניט את ואוורינקה פעם נוספת במהלך המשחק, ואמר בהערה נפרדת: "הוא שוכב עם ילדה בת 18". בלי קשר, אחיו של ניק, כריסטוס, העלה סטטוס לפייסבוק ובו גולל את מה שלטענתו התפתח לעימות פיזי בין השניים בחדר ההלבשה אחרי המשחק. "ואוורינקה שם את הידיים שלו על ניק, אחז בו בחוזקה ואמר הרבה מאוד דברים לא פחות פוגעניים. למדתי משפטים ואני יכול לומר בוודאות שמדובר באמירות פוגעניות. למזלו לא הגשנו תלונה נגדו. אם הייתי שם, הייתי דואג שירחק על מה שאמר".

אנדי מארי טניסאי בריטי. רויטרס
מגונן על קיריוס. מארי/רויטרס

אגב, מי שבאופן מעט מפתיע הגן על קיריוס הוא אנדי מארי
שאמר היום: "אתם צריכים להניח לו. בענפים אחרים דברים מהסוג הזה נאמרים כל הזמן, הרבה יותר ממה שאתם מדמיינים. ברור שניק צריך ללמוד מזה, אבל הוא לא בן אדם רע, בכלל לא. הוא בסך הכל ילד. בחודשים האחרונים יש הרבה פרסומים שליליים לגביו ובהחלט לא קל להתמודד עם זה".

לאחר המשחק, פנה ואוורינקה לחשבון הטוויטר שלו ותקף את המעשה של קיריוס: "כל כך מאכזב לראות ספורטאי אחר וקולגה מתנהג בצורה כה חסרת כבוד, אותה לא הייתי יכול לדמיין מעולם. לא הייתי אומר לאויב הגדול ביותר שלי את מה שהוא אמר לי. לרדת נמוך כל כך זה לא רק בלתי מתקבל, אלא גם בלתי נתפס מבחינתי. אין שום מקום להתנהגות כזו על או מחוץ למגרש ואני מקווה שהגוף האחראי לספורט שלנו לא יקבל את זה ויתייצב למען היושרה של הענף, אותה בנינו בעבודה קשה כל כך". אגב, ואוורינקה אפילו לא סיים את המשחק ופרש במהלך המערכה השלישית בטענה לפציעה בגב.

אמש בשעות הערב קיריוס התנצל בחשבון הפייסבוק שלו: "אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו ולבקש סליחה על ההערות שלי במהלך המשחק מול סטן ואוורינקה. ההערות הללו נאמרו בלהט הרגע והן בלתי מתקבלות בכל כך הרבה מובנים. בנוסף להתנצלות האישית שעשיתי, אני מעוניין להתנצל גם פומבית. אני לוקח אחריות מלאה על מעשי ומביע חרטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully