וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי יצטרף לנבחרת בריו? "הוא ישמח לפרוש עם עוד מדליית זהב"

"הבלאק ממבה" מתכנן סיום מפתיע לקריירה? מנהלת הנבחרת ג'רי קולאנג'לו: "דיברנו על האפשרות שהוא יצטרף אלינו, למרות שהודיע שכבר גמר עם הנבחרת. הוא אמר שיצטרך להרוויח את המקום שלו"

AP

בוידאו: חיקוי קורע של קובי

קובי בריאנט ממשיך לפזר רמזים על פרישתו עם תום חוזהו בלייקרס בקיץ הבא ועל פי דיווחים בארצות הברית, אקורד הסיום של הקריירה המופלאה שלו עשוי להתרחש דווקא במשחקים האולימפיים בריו 2016. הלילה (בין חמישי לשישי) מנהל נבחרת ארצות הברית ג'רי קולאנג'לו אישר את הפרטים והודה כי שוחח עם קובי בנוגע לאפשרות שיצטרף לסגל, על אף העובדה שכבר הצהיר בעבר כי אין בכוונתו ללבוש את המדים שוב בגילו המתקדם.

"אין ספק שאם זה יקרה, זה יהיה סיפור גדול", אמר קולאנג'לו. "הוא אמר לי בשיחה פרטית שהוא ישמח לפרוש ולעזוב את הכדורסל אחר שישחק פעם נוספת בנבחרת ויזכה פעם נוספת במדליית זהב אולימפית". קולאנג'לו הסביר כי "קובי לא ביקש שנשמור לו מקום בסגל, אלא דרש להרוויח את זה ביושר. הוא אמר לי 'אני צריך להיות מסוגל לשחק ברמות האלה כדי שאחשב כאופציה לסגל'. אמרתי לו שתהיה נהיה שם בשבילו".

שחקן נבחרת ארצות הברית קובי בריאנט. By: Christian Petersen, GettyImages
עוד אחת ודי? קובי/GettyImages, By: Christian Petersen

לקובי ימלאו 37 בהמשך החודש, ומיעט לשחק בשנה וחצי האחרונות, במהלכן סבל משתי פציעות רציניות בברכיים. אם אכן הוא יהיה חלק מהסגל לריו, הוא ינסה לזכות במדליית זהב אולימפית שלישית בקריירה, אחרי שעזר לארצות הברית לזכות בה בשתי האולימפיאדות הקודמות.

בשבוע שעבר אמר בריאנט בהתייחס לשמועות על פרישתו: "עוד לא קבענו כלום, אבל כבר דיברתי על זה בעבר. האם יכול להיות שזו העונה האחרונה? בהחלט, אבל קשה להחליט. קשה מאוד לקבל החלטות כאלה. אני אעשה את זה פשוט מאוד: או שאוהב לשחק את המשחק ואוהב את התהליך, או שלא. אנסה לפשט את זה לגמרי. זו החלטה שאצטרך לקבל אחרי העונה, כי קשה לקבל אותה לפני כן". כשנשאל האם ייתכן שיסיים את הקריירה באיטליה או בסין, השיב: "יכול להיות. אני רואה את עצמי עושה הרבה דברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully