וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למאר אודום שונא את זה שקלואי קרדישאן יוצאת עם ג'יימס הארדן"

משולש אהבים חדש מסעיר את כתבי הרכילות בארצות הברית. על פי הדיווחים, הפורוורד הוותיק שידע שלל בעיות בשנים האחרונות ארב לאשתו לשעבר ב-LA והשניים נקלעו לקרב צעקות בשל הרומן שלה עם כוכב יוסטון: "היא שוקלת לשכור מאבטח בגללו"

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

למאר אודום שוב מייצר כותרות. הפורוורד בן ה-35, שלא השתייך לאף קבוצה במהלך השנה האחרונה, מאז שוחרר מניו יורק ניקס בקיץ שעבר, זועם על הרומן של אשתו לשעבר, כוכבת הריאליטי קלואי קרדשיאן, עם כוכב יוסטון רוקטס, ג'יימס הארדן ועל פי הדיווחים באתרי הרכילויות בארצות הברית, אודום אף "נתקל" בקרדשיאן, מה שהוביל למפגש לא נעים.

השניים, שהיו נשואים במשך קצת יותר מארבע שנים, עד דצמבר 2013, פגשו זה את זה בחדר כושר בבוורלי הילס אתמול, מה שהוביל לקרב צעקות ביניהם. עוברים ושבים שהיו במקום טענו בפני כתבי הרכילות כי אודום המתין בחדר הכושר וארב לקלואי עד שהיא הגיעה, אולם השחקן עצמו, בראיון וידיאו נרגז מאוד שהעניק ל-TMZ, הבהיר: "לא הייתה פה שום הטרדה. לא עקבתי אחריה. זה היה מפגש מקרי. קשה לי לשמור על קור הרוח שלי כששואלים אותי דברים כאלה. אני חייב להילחם חזרה. כולכם הורדתם אותי לקרשים, אמרתם שאני פאקינג מכור לסמים ועכשיו אף אחד לא רוצה לשכור את השירותים שלי בגלל זה. אז אני חייב להילחם".

על פי הדיווחים, אודום רודף זה זמן מה אחרי בת הזוג לשעבר בעוד היא נמצאת בכלל במערכת יחסים עם הארדן נכון לרגע זה: "למאר שונא את העובדה שקלואי יוצאת עם ג'יימס. הוא רוצה אותה בחזרה ובגלל זה היה העימות", אמר מקורב לשחקן למגזין "Us". ב"פיפל מגזין" נכתב: "למאר מנסה ליצור קשר עם קלואי, אבל היא מתעלמת ממנו בגלל הארדן ושוקלת לשכור מאבטח. היא הייתה בהלם מהמפגש עם למאר".

גם קלואי הודתה לאחרונה בראיון שהיא מתגעגעת לאודום, אולם הודיעה כי היא ממש לא מתכוונת לחזור לזרועותיו של מי שידע שלל בעיות אישיות קשות בשנים האחרונות כמו שמועות על שימוש בסמים ומעצר לאחר שנתפס כשהוא נוהג תחת השפעת אלכוהול.

למאר אודום לוס אנג'לס לייקרס מול ג'יימס הארדן אוקלהומה סיטי ת'אנדר 2010. AP
אודום נגד הארדן על הפרקט ב-2010/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully