וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון במסר לקליבלנד: "תומפסון קריטי לטווח הקצר ולטווח הארוך"

כוכב הקאבס התייחס לסיטואציה הסבוכה עם הפורוורד ויצא בהצהרות לגבי לאב: "יהיה לו חלק הרבה יותר גדול בעונה הקרובה". הפרשנים: "לברון לא רוצה שיתנו לטריסטן חוזה מקסימום"

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

סוגיית טריסטן תומפסון ממשיכה להעסיק את קליבלנד. הפורוורד שהצטיין בפלייאוף האחרון צפוי לחתום על חוזה לעונה אחת בלבד, לאחר שבקבוצה סירבו להעניק לו את חוזה המקסימום שדרש. המשמעות תהיה שבסיומה של העונה הקרובה, תומפסון יהפוך לשחקן חופשי ללא הגבלות ועל פי הדיווחים, הוא צפוי לעזוב את קליבלנד בחיפוש אחר הכסף הגדול במקום אחר.

הלילה (בין חמישי לשישי ) לברון התייחס לסוגייה, ולא השאיר מקום לספק. "המטרה מספר אחת שלנו היא להאריך את החוזה של טריסטן. יש לו חלק עצום בקבוצה. בטווח הקצר ובטווח הארוך הוא הופך אותנו להרבה יותר מסוכנים, הוא שחקן קריטי לקבוצה. שני הצדדים צריכים לעשות צעדים כדי להגיע לפשרה, אבל מה שבטוח זה שאנחנו זקוקים לו. ההנהלה שלנו עשתה עבודה נהדרת הקיץ, אבל הצעד הבא הוא לשכנע את טריסטן".

לברון דיבר לראשונה גם על הפגישה המתוקשרת עם קווין לאב בלאס וגאס, שעל פי דיווחים גרמה לפורוורד להחליט כי ברצונו להישאר בקליבלנד. "קווין רצה שנשב ונדבר על הכל - על העונה, על מה שיכול לקרות עם הקבוצה בעונה הבאה, על הכל. הייתי פתוח לחלוטין לגבי זה. אני הייתי אחד האנשים שתמכו בהחתמה שלו מהרגע הראשון בקיץ הקודם. העובדה שהוא התחייב אלינו לטווח ארוך רק מוכיחה לי איזה בן אדם לעניין יש לנו. אני בטוח שהוא יחזור כמו שצריך מהפציעה וייתן לנו תרומה נהדרת. הוא יהיה אולסטאר העונה ויהיה לו חלק הרבה יותר גדול".

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. AP
לא מתפשר. לברון/AP

אחד העיתונאים שמלווים את הקבוצה מקרוב, סם אמיקו, הגיע לדבר בפודקאסט מקומי בקליבלנד ועסק בשאלת תומפסון: "ריץ' פול רצה ב-2010 שלברון יישאר בקליבלנד, אבל לברון סירב. לברון רצה לחזור בקיץ הביתה, והוא עשה את זה. הוא עושה מה שהוא רוצה, לסוכן שלו אין שום השפעה בעניין. פול הוא חבר והסוכן של לברון ויש לו משקל, אבל בסופו של דבר, הכול תלוי בלברון עצמו והוא לא אהב את ההתנהלות סביב טריסטן והעובדה שההחתמה שלו התמהמה. אני לא חושב שהוא בא לבעלים דן גילברט ואמר לו 'אנחנו חייבים להשאיר פה את טריסטן, בכל סכום שהוא מבקש'".

אמיקו הוסיף: "לדעתי, לברון לא רוצה שהקאבס יתנו לטריסטן חוזה מקסימום, כי זה יסגור להם את האפשרויות שגם ככה לא גדולות כרגע. הדבר שהכי שחשוב ללברון זה קליבלנד קאבלירס והוא עצמו. הוא דואג לזה, לא לטריסטן תומפסון. לברון הולך להיות בן 31 ואם טריסטן יקבל חוזה מקסימום, הקבוצה תמשיך לשלם לו עד שלברון יהיה בן 36 וככה אי אפשר להתקדם. קווין לאב, שקיבל חוזה מקסימום, הוא שחקן הרבה יותר טוב מבק-אפ פורוורד כמו תומפסון. את מה שהוא עושה, תומפסון עושה מצוין, אבל בליגה הזו אפשר למצוא לו מחליף, גם עם המגבלות של הקאבס. בקבוצה שרוצה לקחת אליפות, הוא רק שחקן מחליף וכמה כבר רוצים לשלם לשחקן כזה? אפשר למצוא שחקן דומה שיעלה מהספסל בשביל פחות כסף, משמעותית. כל עוד לברון, לאב, קיירי, מוזגוב ואלה יהיו בריאים, אין בעיה לוותר על טריסטן".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
טריסטן תומפסון, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
עד כמה הקאבס באמת חייבים אותו? תומפסון/GettyImages

* במשחק ראווה שנערך הלילה בלאס וגאס במסגרת מחנה האימונים של נבחרת ארצות לעיני אלפי צופים, הקבוצה הלבנה, שכללה חצי מהסגל, 128:134. הקבוצה השנייה, שהורכבה מהחצי השני של הסגל, סיפקה בעייקר היילייטס, אך נכנעה ליכולת טובה של דימרקוס קאזינס, שבלט עם 24 נקודות. מייסון פלאמלי הוסיף 20 לקבוצה הלבנה, בעוד שאנדרה דראמונד (27) ו-ויקטור אולדיפו (25) בלטו בשורות הקבוצה הכחולה.

(עדכון ראשון: 13.8, 20:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully