וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 40: דניס מרקונאטו מצטרף לססארי ויהפוך לשחקן המבוגר ביורוליג

הסנטר הוותיק, ששיחק בעונה שעברה בליגה הרביעית באיטליה, יפגוש בין היתר את מכבי תל אביב. יוקי טוגאשי נבחן בקבוצה ועשוי להפוך ליפני הראשון ביורוליג. הוארטס עזב רשמית את ברצלונה

אימג'בנק GettyImages

בוידאו: הוארטס וברצלונה מביסים את מכבי ת"א בעונה החולפת

דניס מרקונאטו יהיה קרוב לוודאי השחקן המבוגר ביותר ביורוליג בעונה הבאה. הסנטר הוותיק, שלפני שבועיים מלאו לו 40, חתם היום (חמישי) בססארי וישלים את הסגל שלה לעונה הקרובה. האלופה האיטלקית, שתתמודד בין היתר עם מכבי תל אביב בשלב הבתים ביורוליג, החליטה לצרף את מרקונאנטו אחרי שלא הצליחה להחתים כמה גבוהים איטלקים שרצתה קודם לכן.

מרקונאטו (2.11), שבאמתחתו ארבע הופעות בפיינל פור, שלוש אליפויות איטליה וחמישה גביעים מקומיים, חוזר לסרייה A אחרי חצי עונה בליגה הרביעית באיטליה, במהלכה העמיד ממוצעים לא מרשימים של 4.8 נקודות ו-5.9 ריבאונדים למשחק. הסנטר, שגדל בטרוויזו ושיחק בקבוצה המקומית במשך 11 עונות, עבר גם בברצלונה, מילאנו, סן סבסטיאן, קאנטו, ונציה וסיינה לפני שירד לליגה הרביעית באיטליה ונראה בדרך לפרישה.

דניס מרקונאטו שחקן קאנטו. GettyImages
פריחה מאוחרת? מרקונאטו/GettyImages

עוד שחקן שעשוי להופיע בסגל של ססארי בעונה הבאה הוא יוקי טוגאשי היפני, שנבחן בקבוצה. אם יחתום, הגארד נמוך הקומה (22, 1.70), ששיחק בעונה שעברה בטקסס לג'נדס מהדי-ליג, יהפוך ליפני הראשון בתולדות היורוליג. ההכרעה תתקבל בתוך כמה שבועות.

* ברצלונה הודיעה רשמית כי הרכז הוותיק מרסליניו הוארטס עוזב אחרי ארבע שנים. לא ברור לאן מועדות פניו של הברזילאי בן ה-32, שעל פי סוכנו מחזיק במספר הצעות מה-NBA ומעוניין לנסות את מזלו מעבר לים. כבר לפני כמה שבועות הוארטס דחה הצעה של 750 אלף דולר לעונה מגלאטסראיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully