וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתאגרף טוען: הפכתי לנכה אחרי ששובצתי מול יריב במשקל כבד

13.8.2015 / 12:21

רז מדמון, שעוסק באגרוף תאילנדי, תובע 2.5 מיליון שקל ממארגני התחרות ומחברות הביטוח אחרי שטען כי איבד את ההכרה ונגרמו לו נזקים גופניים קשים שמשפיעים עליו עד היום

רז מדמון, שעוסק באגרוף תאילנדי, הגיש תביעה בבית משפט השלום בתל אביב על סך שניים וחצי מיליון שקל וטוען כי הפך לנכה לאחר ששובץ בטעות לקרב מול יריב במשקל כבד.

מדובר בתביעה שהוגשה על ידי עו"ד דוד פייל, ובה נטען כי עקב נחיתותו של מדמון, הוא נפגע במהלך הקרב ונגרמו לו נזקי גוף קשים. עורך דינו מספר כי המתאגרף איבד את הכרתו לאחר שספג אגרוף בפניו, התעלף ופונה לבית החולים שיבא בתל השומר, ושם אושפז למשך מספר ימים. כעת הוא תובע את מארגני התחרות ואת החברות שביטחו אותו.

האירוע עצמו התרחש ב-2010, אז ארגנה סוכנות "פלדטראק" טורניר במסגרת מוקדמות אליפות העולם באגרוף תאילנדי ביד אליהו. הקרב של מדמון היה קרב מקדים לקרב של המתאגרפת הגר פיינר. פייל, עורך דינו של מדמון, כתב כי "עקב נחיתותו הפיזית, נפגע הצעיר במהלך הקרב ונגרמו לו נזקי גוף קשים, חלקם בלתי הפיכים. לא בכדי מסווגים את המתאגרפים לקבוצות משקל שעל פיהן נקבעים הקרבות ומוכתרים האלופים".

כפפת אגרוף. Borja Sanchez Trillo, GettyImages
כפפת אגרוף/GettyImages, Borja Sanchez Trillo

מי שבדק את מדמון לאחר הקרב הוא ד"ר אלי סימון, מומחה רפואי מטעם התביעה בתחום כירורגיית הפה והלסת, ובחוות דעתו הוא ציין כי מדמון סבל משבר כפול של הלסת התחתונה וכי נותרה לו הפרעה תחושתית בפניו. כמו כן הוא קבע כי עקב מצבו, יהיה עליו לעשות שימוש בסד לילה לפה למשך כל ימי חייו, ובעקבות הדברים הוא קבע לו אחוזי נכות בגובה של 13 אחוז.

פייל: "התאונה ארעה עקב רשלנות חמורה מצד מארגני התחרות". בין היתר נטען בתביעה, כי המארגנים לא דאגו לבדוק את משקל המתמודדים טרם שיבוצם לתחרות, לא הזהירו את המתאגרף כי הוא מתמודד מול יריב בקטגוריית משקל שונה וכבדה ממנו, והוסיף כי מדובר ב"פעולות הנגועות באדישות, ובזלזול בבריאותם של המתמודדים".

עוד נטען בתביעה כי לפני התאונה היה המתאגרף בריא, נמרץ ומלא שמחת חיים, ועסק באינטנסיביות באגרוף תאילנדי כתחביב. "לאחר התאונה וכתוצאה ממנה, הפך התובע למוגבל בתפקודו, הסובל באופן קבוע מכאבים וממגבלות רבות, דבר אשר משפיע הן על עבודתו והן על חיי היומיום שלו".

תגובת הנתבעים תובא בהמשך.

  • עוד באותו נושא:
  • רז מדמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully