וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחזור גמר ה-NBA נקבע לחג המולד, קליבלנד - שיקגו בליל הפתיחה

פורסם לוח המשחקים המלא לעונה הקרובה: הווריירס והקאבס ייפגשו שוב בשלב מתקדם יחסית, האלופה תפתח מול ג'נטרי וניו אורלינס. הבשורה לכוכבים הגדולים: הפחתת העומס בניסיון למנוע פציעות

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

ה-NBA פרסמה הלילה (בין רביעי לחמישי) את לוח המשחקים המלא שלה לעונת 2015/16, שתצא לדרך ב-27 לאוקטובר. כחלק מתהליך הפקת לקחים מעונות קודמות, ובעיקר על רקע פציעות חוזרות ונשנות של כוכבים גדולים, לוח הזמנים של העונה הקרובה יטמון בחובו שינוי גדול שאמור להפחית מהמעמסה הפיזית על השחקנים. הליגה החליטה להפחית עד כמה שניתן במקרים בהם קבוצות תצטרכנה לשחק ארבעה משחקים בחמישה לילות, וכן קיזזה משמעותית את מספר הפעמים שהן תשחקנה בשני לילות רצופים. עוד הוחלט כי המרחק הממוצע בטיסות שבמשחקים לילה אחרי לילה יופחתו.

לברון ג'יימס, סטפן קרי. GettyImages
מורידים עומסים. לברון וסטף/GettyImages

פרט לכך, ליל הפתיחה צפוי להיות מרתק ועמוס במשחקים מסקרנים. האלופה גולדן סטייט תפגוש את עוזר מאמנה לשעבר אלווין ג'נטרי ואת ניו אורלינס, בה הוא משמש כיום כמאמן ראשי, בעוד שקליבלנד תתארח בשיקגו לשחזור חצי גמר המזרח מהעונה שעברה. סן אנטוניו המסקרנת, עם שחקני הרכש למרכוס אולדריג' ודייויד ווסט, תפגוש במשחקה הראשון של העונה את אוקלהומה סיטי, ככל הנראה עם קווין דוראנט שמתאושש מפציעה. כבר בלילה הראשון ייערך קרב בין שתי בחירות הדראפט הראשונות, קארל אנתוני טאונס (מינסוטה) ודיאנג'לו ראסל (לייקרס).

פיינליסטיות העונה שעברה, גולדן סטייט וקליבלנד כמובן, תיפגשנה לקרב לוהט בספיישל חג המולד, שיכלול לראשונה מאז 2008 גם את הניקס. מפגש לא פחות מעניין ופיקנטי ייערך ב-11 לנובמבר, כשדיאנדרה ג'ורדן והקליפרס יגיעו לדאלאס, לראשונה מאז שהסנטר ביטל את הסיכום עם המאבס. גולדן סטייט וקליבלנד, אגב, ישודרו הכי הרבה פעמים בטלוויזיה הארצית (25 משחקים כל אחת).

עוד באותו נושא

"בלאט צריך להסתכל במראה ולהפסיק להאשים את התקשורת בכל"

לכתבה המלאה

קבלואת הלו"ז המלא של משחקי קליבלנד

* לברון ג'יימס סוף סוף מתייחס לדיווחים הסותרים על השתתפותו במשחקים האולימפיים בריו 2016 וההחלטה האם להצטרף או לא לנבחרת ארצות הברית: "כל החלטה שאקח תתקבל דרך המשפחה שלי. נראה מה הם חושבים ומרגישים לגבי זה. אחר כך אחשוב על הבריאות שלי, ואיך זה ישפיע על העונה שלי אם אשחק. אני מעריך שבסופו של דבר זו תהיה החלטה משותפת שלי ושל המאמנים".

* כרמלו אנתוני, עוד אחד שמתאושש מפציעה, דווקא מרוצה מהמהלכים שהניקס עשו בקיץ: "עשינו עבודה נהדרת כדי לחבר את כל החלקים. אולי לא קיבלנו את דיאנדרה ג'ורדן
למרכוס אולדריג' או גרג מונרו, אבל רובין לופז שחקן מצוין וגם ארון אפללו. גם פורזינגיס נראה די מרשים".

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס. AP
דווקא עכשיו הוא מבסוט. כרמלו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully