וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: מנגה יחמיץ לפחות שני מחזורים בפתיחת העונה

13.8.2015 / 6:43

החלוץ הפצוע ממשיך לקבל טיפולים, אבל לא יוכל לשחק נגד הפועל באר שבע והפועל תל אביב. מחמאות גדולות לבלילתי ועבודי שהצטיינו בגביע הטוטו, אוסטוינד צפוי להחמיץ את אלוף האלופים

one

חלוץ עירוני קרית שמונה, דויד מנגה, יחמיץ את תחילת העונה וצפוי לחזור למגרשים רק בעוד 4-6 שבועות. מנגה סובל מנקע בקרסול ומפציעה בברך, זכר לפגיעה שלו במחנה האימונים. הוא עובר טיפולים ועורך אימוני כושר מוגבלים, וגם אחרי שישוב לאימונים מלאים, הוא יצטרך לחזור לכושר. מנגה יחמיץ בוודאות את המשחקים נגד הפועל באר שבע והפועל תל אביב בשני המחזורים הראשונים של ליגת העל, ובקרית שמונה מקווים שהוא כבר יוכל לשחק במחזור השלישי או לכל המאוחר, במחזור הרביעי.

בקבוצה נרשמה שביעות רצון גדולה אחרי הניצחון 1:3 על בני סכנין בגביע הטוטו, שהושג כשהרכב מופיעים שחקני ספסל רבים, חלקם הגדול שחקני בית. אלי בלילתי ונאור עבודי (צמד) שכבשו את השערים, זכו למחמאות גדולות וגם השוער מהדי זועבי והבלם תאמר אחמד קצרו שבחים.

היום תתייצב הקבוצה בבית הנשיא בישורלים לטקס לקראת משחק אלוף האלופים שייערך ביום שבת. במועדון מייחסים למשחק חשיבות גדולה ומאוד רוצים לזכות בתואר. מי שנמצא בספק להתמודדות הוא אור אוסטוינד, שסובל מחתך ברגל וככל הנראה ייעדר.

כיתוב: נאור עבודי שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
לקח את ההזדמנות בשתי ידיים. עבודי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully