וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן דקון עוזב את הפועל פתח תקוה: "יחסי עם המועדון תמו"

הבעלים החליט לעזוב לאלתר בעקבות ההפגנות התכופות של מספר אוהדים מצומצם מתחת לביתו: "לא מוכן שהילדים שלי יצטרכו לעבור את הטלטלה הזו כל יום מחדש". עתיד המועדון לא ברור כעת

דורון בן דקון.
מאס בהפגנות של האוהדים. בן דקון

הקיץ הסוער של הפועל פתח תקוה נמשך. דורון בן דקון, הבעלים של הקבוצה שירדה השנה לליגה הלאומית אחרי עונה אחת בליגת העל, הודיע היום (רביעי) באופן סופי כי הוא עוזב את המועדון לאלתר. זאת בעקבות ההפגנות של מספר אוהדים של הקבוצה מתחת לביתו בימים האחרונים.

המהלך של בן דקון מעמיד בספק גדול את עתיד המועדון וכנראה שיוריד מהפרק גם את ההחלטה של דורון גלנט להיכנס לבעלות על הקבוצה כשותף לבן דקון. בהודעה שפרסם בן דקון בעמוד הפייסבוק של הקבוצה נכתב: "במהלך הימים האחרונים פוקדים מדי יום את ביתי חבורה של אנשים המכנים עצמם אוהדי הפועל פתח-תקוה. הם מקללים אותי בפני ילדי ומשפחתי ומעבירים אותם חוויה שאיני מאחל לאיש".

"אני לא מוכן לספוג את ההתנהגות הזו יותר ובטח לא מוכן שהילדים שלי יצטרכו לעבור את הטלטלה הזו כל יום מחדש. על כן אני עוזב את הפועל פתח-תקוה לאלתר. הודעתי לבקרה התקציבית שאני משאיר את הערבויות שלי עד שיגיע משקיע חדש אבל בכל הנוגע ליחסיי עם המועדון הם תמו היום".

יש לציין כי בן דקון סבל בימים האחרונים מהפגנות של מספר אוהדים מצומצם שהפגין מתחת לביתו ופונה רק לאחר התערבות המשטרה. גם אתמול הגיעו האוהדים לביתו של הבעלים, מה שהיה הקש ששבר את גב הגמל מבחינתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully