וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטלנטה פאלקונס: הבזים ימריאו מחדש?

2.9.2015 / 19:00

שתי עונות מזעזעות במיוחד הובילו את הפאלקונס להיפרד ממייק סמית' ולהביא מסיאטל את מומחה ההגנה דן קווין, כמאמנם החדש. עם סגל מנוסה ויציב, שכולל כמה כוכבי התקפה, קצת אופי יכול לעזור לקבוצה מג'ורג'יה להשתלט מחדש על הבית

מאט ריאן אטלנטה פאלקונס. Jim Mone, AP
חייב להימנע מהפסדים מטופשים. ריאן/AP, Jim Mone

מאזן בעונה שעברה: 10:6

מאמן: דן קווין (עונה ראשונה)

שחקנים משמעותיים שהצטרפו: ברוקס ריד (ליינבקר), ג'סטין דוראנט (ליינבקר), ג'ייקוב טאמי (טייט אנד), מייק פירסון (גארד), אדריאן קלייבורן (אנד הגנתי)

בחירות דראפט משמעותיות: ויק ביזלי (ליינבקר), ג'יילן קולינס (מגן פינה), טבין קולמן (רץ אחורי), ג'סטין הארדי (תופס)

שחקנים משמעותיים שעזבו: ג'אקוויז רוג'רס (רץ אחורי), שון ווית'רספון (ליינבקר), דווייט לאורי (סייפטי), סטיבן ג'קסון (רץ אחורי), הארי דגלאס (תופס)

ארתור בלאנק בעלים אטלנטה פאלקונס. Kevin C. Cox, AP
הבעלים ארתור בלאנק רוצה לראות שיפור/AP, Kevin C. Cox

קשה להאמין שמישהו באטלנטה חשב שעונת 2014 יכולה להיות גרועה כמעט כמו 2013, אבל זה בדיוק מה שקרה. מקבוצה שהייתה רחוקה מהלך אחד מוצלח מהסופרבול, הפכו הפאלקונס לקבוצה שמנצחת עשרה משחקים בשנתיים. אוסף הכישלונות הזה, ששיאו הגיע במחזור האחרון של העונה, עם תבוסה ביתי מביכה מול קרוליינה, שהשאירה את הקבוצה מחוץ לפלייאוף, הובילה את הבעלים ארתור בלאנק לצעד הבלתי נמנע ומייק סמית' פוטר אחרי שבע עונות.

מי שהחליף אותו בתפקיד הוא דן קווין, שבשנתיים האחרונות עזר להפוך בתור מתאם ההגנה את סיאטל למפלצת אמיתית. קווין יתייצב על הקווים כאשר לצדו צוות חדש הכולל את קייל שנאהאן כמתאם ההתקפה וחשוב מכך, את ריצ'רד סמית' כמתאם ההגנה. המשימה שתוטל על קווין וסמית', שעבר בשלל קבוצות בליגה בתפקידים שונים, תהיה להפוך את ההגנה של אטלנטה, שהייתה אולי הגרועה בליגה אשתקד, ליחידה ראויה. לא פחות חשוב מכך, אטלנטה תצטרך להיפטר מהלוזריות שנדבקה אליה בשנים האחרונות, לוזריות שהגיעה לשיא עם אותו הפסד אומלל בוומבלי לדטרויט בעונה שעברה.

כדי לגרום לשינויים האלה לקרות, הפאלקונס עשו שלל חיזוקים בהגנה, דרך שחקנים שהביאו ודרך הדראפט, שם השם המעניין ביותר הוא הבחירה מספר 8, ויק ביזלי, ליינבקר קשוח ומהיר מקלמזון, שאמור להפוך במהרה לעוגן בהגנה. בפן ההתקפי, שוב נראה את מאט ריאן מחפש את חוליו ג'ונס ורודי וייט, שינסו להישאר בריאים. סטיבן ג'קסון שוחרר אחרי שנתיים מאכזבות מאוד והקבוצה אמרה שלום גם להארי דגלאס, שחתם בטנסי. ג'ייקוב טאמי ינסה לשפר מעט את המספרים שלו מהשנים בדנבר, אבל כאמור, השדרוג האמיתי אמור להגיע בצד השני של הכדור.

ההימור: בעונה הראשונה תחת מייק סמית', אטלנטה עשתה 11 ניצחונות ופלייאוף. מאמן חדש (עם פוטנציאל להיות כוכב, כמו קווין), יכול להכניס רוח רעננה. 6:10 ומקום ראשון בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully