וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלאט צריך להסתכל במראה ולהפסיק להאשים את התקשורת בכל"

פרשן ESPN דייב מקמנמין ניתח את הקיץ של קליבלנד והתייחס גם למאמן וליחסיו עם קווין לאב: "הרבה מהכעס שלו על הקאבס נוצר בגלל בלאט, נקווה שהוא הפיק לקחים". ויש גם ביקורת על טריסטן תומפסון

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בארצות הברית ממשיכים לעסוק בהרחבה בקיץ הסוער של קליבלנד, ובעיקר בסוגייה הבוערת של טריסטן תומפסון, שמאיים לעזוב בקיץ הבא עם תום חוזהו.

טרי פלוטו מ'הפליין דילר' ביקר את המסרים שתומפסון וסוכנו העבירו בתקשורת בימים האחרונים, ולפיהם זו עלולה להיות העונה האחרונה שלו בקליבלנד. "אולי זו סתם אסטרטגיה כדי ליצור לחץ על קליבלנד, אבל אם לא, קשה לי להבין את זה. מה יקרה אם הוא ייפצע או משהו כזה? אני מניח שבתרחיש כזה האופציה הכי טובה עבורו תהיה להישאר כאן בקליבלנד. אפילו אם יש צ'אנס של 10 אחוזים שיישאר, למה לסגור את הדלת? למה לבזבז את הצ'אנס הזה? אני חושב שזה משונה. בכל מקרה, ההתנהלות שלו לא לגמרי תקינה. הרי אף קבוצה לא הייתה מעניקה לו את חוזה המקסימום שהוא חלם עליו. נכון לעכשיו, טריסטן באמת חשוב לקאבס, אבל לא בטוח שהוא יהיה כל כך חיוני גם בטווח הרחוק".

פורוורד קליבלנד קאבלירס טריסטן תומפסון. GettyImages
התנהלות שגויה? תומפסון/GettyImages

פלוטו הוסיף: "אם תומפסון ימשיך לדרוש את הסכומים שהוא דורש עכשיו גם בקיץ הבא, אני מקווה בשבילו שיש לו תוכנית מגירה. במקום הקאבס הייתי מתחיל לחשוב כבר עכשיו על פיתרון אחר, כי הם יזדקקו לשחקן טוב מאוד כדי להחליף אותו".

דייב מקמנמין מ-ESPN התארח בפודקאסט של ג'סטין רואן והתייחס, בין היתר, למעמדו החדש של קווין לאב: "הגישה שלו השתנתה. הוא מבין שהוא צריך לעשות יותר בדקות שהוא מקבל, הוא קולט שהוא חייב לתרום בעוד אספקטים פרט לנקודות. הוא הצליח להתגבר על לא מעט מכשולים פיזיים בזמן האחרון. היה משחק אחד מול וושינגטון שבמהלכו בלאט טען באוזנינו שלאב משחק עם פציעה. אחרי שהמשחק נגמר שאלנו את לאב והוא הכחיש ואמר שהוא בסדר. אולי זו היה סתם סיפור שבלאט המציא, אבל אני לא חושב שקווין רוצה להשתמש בפציעות שלו כתירוץ. הוא לא מעוניין שיחשבו שזו הסיבה שהוא לא כל כך הצליח בעונה שעברה".

על תפקידו של לאב בעונה הבאה והטענות לפיהן הוא לא מנוצל בקאבס אמר מקמנמין: "איף אפשר לטעון ששחקן מסוים לא מנוצל מספיק אם הוא שחקן חשוב בקבוצה ההתקפה הטובה או השנייה הכי טובה בליגה? בשבילי זה לא הגיוני. זה לא שאין מה לתקן, אבל קליבלנד עלתה על נוסחה שעובדת ואין סיבה לשנות אותה. בלאט לעומת זאת חייב להבין כמה דברים חשובים לגבי לאב. כמו, למשל, להתחיל להכיר בכך שאם יש לך שחקן שיהפוך לחופשי בקיץ הבא, אתה לא יכול לספסל אותו ברגעים חשובים כמו שהוא עשה בעונה שעברה. אל תגיד שהוא לא שווה חוזה מקסימום. אל תצית ויכוחים. הרבה מהכעס והתסכול של קווין לאב כלפי הקאבס נוצר בגלל דיוויד בלאט. הוא צריך להסתכל במראה ולהפסיק להאשים את התקשורת. אפשר להאשים את כולם כל היום, אבל בסופו של דבר אתה חייב להבין איך העסק הזה עובד. לקווין לאב היה הרבה יותר קל אם בלאט היה מנהל טוב יותר את היחסים איתו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דייויד בלאט, קווין לאב, קליבלנד קאבלירס. AP
יחסים מורכבים. בלאט ולאב/AP

במקביל, גם סביב לברון ג'יימס יש עדיין רחשים, הפעם לא בגלל הקאבס, אלא בגלל הנבחרת. אחרי הדיווחים לפיהם לברון יחליט אם הוא מצטרף לנבחרת של מייק ששבסקי בריו 2016 רק בתום העונה הקרובה, וכי הוא שומר את הקלפים קרוב לחזה, מנהל הנבחרת ג'רי קולאנג'לו נדרש לנושא. "לברון לא ייטול חלק באימונים הקרובים למיטב ידיעתי, אבל הוא יודע שיש לו מקום בסגל. אם הוא רוצה להגיע - ואני מאמין שבתוך תוכו הוא באמת רוצה - יהיה לו מקום של כבוד אצלנו בקיץ הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully