וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו מעניש: הרופאה לא תשב על הספסל ולא תגיע לאימונים

מאמן צ'לסי החליט לצמצם את סמכויותיה של רופאת המועדון, אווה קרניירו, אותה ביקר אחרי ה-2:2 נגד סוונסי ("הצוות חייב להבין את חוקי המשחק"). יאסר עליה אפילו להיכנס לבית המלון של הקבוצה

one

פרשת הצוות הרפואי בצ'לסי והטענות הקשות שהשמיע נגדם ז'וזה מוריניו לא הסתיימה. כלי התקשורת באנגליה מדווחים הבוקר (רביעי) שהרופאה הבכירה של המועדון, אווה קרניירו, צפויה לאבד את מקומה על ספסל הקבוצה במשחק ביום ראשון נגד מנצ'סטר סיטי בעקבות הביקורת שהשמיע נגדה מוריניו. קרניירו אמנם תישאר הרופאה הבכירה של הבלוז ותמשיך לעבוד עם הסגל על בסיס יומי, אבל האחריות שלה במועדון תצטמצם, כך על פי אותו דיווח, והיא כבר לא תגיע לאימונים, למשחקים או שתיכנס אפילו לבית המלון של הקבוצה.

מאמן צ'לסי ז'זוה מוריניו. AP
לא ויתר לה. מוריניו/AP

כידוע, ביום שבת צ'לסי סיימה ב-2:2 מול סוונסי במחזור פתיחת העונה של הפרמיירליג, ומוריניו ביקר את הצוות הרפואי שנכנס למגרש כדי לטפל באדן הזאר בדקה השלישית של תוספת הזמן ועם הוצאתו מהמגרש, נותרו הבלוז עם תשעה שחקנים (טיבו קורטואה הורחק).

מוריניו טען כי הצוות הרפואי לא מבין את המשחק, ואמר: "לא הייתי מרוצה מהצוות הרפואי שלי. בין אם אתה איש צוות, רופא או מזכיר, אתה חייב להבין את חוקי המשחק. אתה חייב לדעת שיש לנו שחקן אחד פחות, ואם אתה עולה למגרש כדי לעזור לשחקן אחר, אתה חייב לוודא שהפציעה שלו רצינית. אני לא חושב שהפציעה של הזאר הייתה רצינית. הוא היה עייף מאוד, אבל הצוות הרפואי שלי היה נאיבי והשאיר אותי עם שמונה שחקני שדה בלבד".

קרניירו הצטרפה לצ'לסי ב-2009, ואחרי הביקורת של מוריניו היא כתבה לעוקביה בפייסבוק: "אני רוצה להודות לציבור הכללי על התמיכה הגדולה. אני מעריכה את זה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully