וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב הסוער של פדרו: "לא רוצה לעזוב, אבל המצב מורכב"

אחרי שמנהל ברצלונה חשף ש"פדרו רוצה לעזוב", החלוץ לא פתח, עלה מהספסל, כבש שער ניצחון, נראה מרוחק מעט, ודיבר מהלב: "הוא לא יודע איך אני מרגיש. אני רוצה לשחק". מסי לשליח וואלה ספורט בטביליסי: "אנחנו תומכים בפדרו ורוצים את הטוב ביותר בשבילו"

אימג'בנק GettyImages

ערב סוער וטעון עבר אתמול (שלישי) על פדרו. כבר שבועות ארוכים שבאירופה מדווחים כי חלוץ ברצלונה עומד לעזוב את הקבוצה שבה רשם כל כך הרבה הצלחות ולעבור למנצ'סטר יונייטד, בעוד שחקני ברצלונה ואנשיה ממליצים לו להישאר וקוראים לו לא לעזוב. אתמול הוא שוב לא פתח בהרכב וראה את ראפיניה מועדף על פניו, ישב מאוכזב בחוץ, עלה מהספסל, ואז כבש את שער הניצחון המתוק בדקה ה-115 עבור ברצלונה, שהעניק לקבוצתו ניצחון 4:5 וזכייה בסופרקאפ, שהזכיר למועדון כמה ווינר הוא פדרו ואיזו תרומה חשובה יש לו.

קלאודיו בראבו, ברצלונה, לצד פדרו. GettyImages
נראה מעט מרוחק. פדרו/GettyImages

עם זאת, המעבר שלו למנצ'סטר יוניטד נראה קרוב מתמיד, כשהמנהל הספורטיבי של ברצלונה רוברט פרננדס הצהיר כי פדרו ביקש לעזוב. "הוא ביקש להשתחרר", חשף פרננדס שעות ספורות לפני המשחק, "אנחנו לא נקבל הצעות פחות מ-30 מיליון יורו, סעיף השחרור שלו. זה לא נתון למשא ומתן".

אחרי שכבש את שער הניצחון פדרו אומנם חגג עם חבריו, אבל גם נראה מאופק למדי, ובטקס הנפת הגביע נראה מעט מרוחק יותר מחבריו. אחר כך הסביר את הסערה שעוברת עליו ואת הרגשות המעורבים שלו. לפני הכל, פדרו הכחיש את הדברים של פרננדס. "אני לא מרוצה מזה, רוברט אמר דברים שהוא לא יודע", טען פדרו, "אני מדברים עם הקפטנים, עם נשיא המועדון, עם המאמן. עם רוברט דיברתי רק כמה שניות. אני לא מבין למה הוא אמר שאני רוצה לעזוב, הוא לא יודע איך אני מרגיש.

"אני תמיד אהיה אוהד ברצלונה, לא משנה מה יקרה. כשיש שמועות על העזיבה שלי, זה לא קל עבורי. תמיד ניסיתי לתת את כולי למועדון. יש לי שאיפות, ואני רוצה לשחק כמה שיותר, הכי הרבה שאני יכול. הכעיס אותי שישבתי על הספסל, למרות שהייתה לי הזדמנות לשחק כי ניימאר נעדר.

"אני לא רוצה לעזוב את ברצלונה, אבל המצב מורכב. זה לא עניין של כסף, אלא של המשכיות. אני רוצה לשחק. לואיס אנריקה העדיף שחקנים אחרים, ואני חיכיתי הרבה מאוד זמן".

עוד באותו נושא

ברצלונה זכתה בסופרקאפ האירופי עם 4:5 מטורף מול סביליה

לכתבה המלאה
פדרו, ברצלונה, חוגג עם הסופרקאפ. GettyImages
איזה ווינר. פדרו/GettyImages

ואכן, נדמה כי לואיס אנריקה עצמו די מאס בסוגיה, ולכן לא העלה את פדרו בהרכב. לאחר המשחק נשאל מדוע לא פתח איתו ואמר: "הוא לא יכול היה להתאמן איתנו לפני יומיים בגלל כאבים בשריר, ואנחנו גם יודעים את המצב שלו. בחרתי את מה שטוב לקבוצה, והייתי לוקח שוב את אותה החלטה". הנשיא ברתומאו טען כי "זו החלטה מקצועית. יש לנו הרבה שחקנים בסגל, וקשה לפתוח. זה לא קשור לעזיבה שלו".

כך או כך, בסיום המשחק שחקני ברצלונה ידעו להודות לפדרו ולהראות לו את הערכתם. ליאונל מסי נשאל על ידי שליח וואלה ספורט איליה ירוחימוביץ' על המסר שלו לפדרו וענה: "אני מאוד שמח שפדרו כבש. אנחנו איתו ואנחנו תומכים בו. אנחנו רוצים את הטוב ביותר עבורו, כי מגיע לו הטוב ביותר. אני לא יודע מה הוא יחליט, אבל כל החלטה שלו תקבל את התמיכה שלנו".

חאבייר מסצ'ראנו הוסיף: "אני מקווה שהוא ימשיך איתנו, הוא שחקן של משחקים גדולים, יש לו מגע קסם, במיוחד בשביל לילות כאלה. כרגע הוא איתנו", ופדרו עצמו סיכם: "אם אעזוב, אוכל לעשות זאת בראש מורם. אתגרים יש בהרבה מקומות, אבל כל עוד אני כאן אמשיך לתת מה שיש לי". כמו כן, פדרו הקדיש את הניצחון לניימאר החולה: "אנחנו מקדישים את הניצחון לניימאר, ומקווים שיחלים במהרה".

מימין: פדרו, לצד שחקני ברצלונה, סופרקאפ. GettyImages
מעט מרוחק על הפודיום. פדרו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully