וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפיק ניסים: "יש לנו יותר מדי עליות וירידות במשחק"

10.8.2015 / 8:41

נבחרת ישראל רשמה הפסד שני במשחקי ההכנה ליורובאסקט, הגארד הותיק מסכם: "צריך ללמוד להמשיך במהלך הבא ולהיות ביחד". וגם: הפערים המדהימים בסטטיסטיקה בין כספי למקל

נבחרת ישראל בכדורסל הפסידה אמש (ראשון) 88:83 לאוקראינה במשחק ההכנה השני לקראת יורובאסקט 2015 שייפתח בעוד פחות מחודש בצרפת. בנבחרת היו מאוכזבים מחלקים גדולים של המשחק, בהם נתנו ליריבה לברוח ליתרון בן 16 נקודות, אך בצוות המקצועי ניסו לשדר חיוביות ודיברו על החלקים הטובים גם כן, ועל האופי שהפגינו השחקנים שהצליחו לנגוס בהפרש וכמעט ביצעו מהפך. עם זאת, במהלך שידור המשחק נשמע המאמן ארז אדלשטיין מעיר לשחקנים על הירידה להגנה במשחק המעבר ועל הסגירה לריבאונד, אלמנטים שעזרו לאוקראינים לקלוע נקודות קלות.

"מה שאפיין אותנו במשחק זה יותר מדי עליות וירידות, כשלא קולעים סל מורידים את הראש למטה, וכשחוטפים סל גם מורידים את הראש למטה", אמר אפיק ניסים שקלע 7 נקודות, "צריך ללמוד להמשיך במהלך הבא ולהיות ביחד, ולהוריד כמה שיותר את העליות וירידות האלה, לשמור על יציבות. אני מאמין שלאט לאט נשחק יותר טוב וננצח".

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
יש עוד עבודה. ארז אדלשטיין/קובי אליהו

מדף הסטטיסטיקה ניתן ללמוד שישראל שיפרה באופן משמעותי את נושא האסיסטים (22 במשחק אמש), וגם הצליחה לגרום ל-20 איבודי כדור של האוקראינים אך יצרה מהם רק 15 נקודות. עומרי כספי שיחק הפעם 32 דקות, אחרי 19 דקות בלבד במשחק הראשון, וענה עם 18 נקודות, אך לא פחות מכך בדקות שהיה על המגרש ישראל הובילה ב-10 הפרש, וב-7 וחצי דקות בלעדיו, פיגרה הנבחרת ב-15 הפרש. מנגד, ב-30 וחצי הדקות עם גל מקל פיגרה ישראל ב-19 הפרש, וב-14 הדקות בלעדיו הובילה ב-14 נקודות.

דיאור פישר ספג מכה חזרה בירך במהלך הרבע השלישי, ולא חזר לשחק. בנבחרת מעריכים כי לא מדובר במכה רצינית מדי, והשחקן צפוי לזכות למנוחה, לאחר שעד כה לא שיחק יותר מדי, ולא הרשים. היום בצהריים יעשו השחקנים את דרכם מאוכריד לסקופיה לקראת משחק ההכנה האחרון בסבב הנוכחי, נגד נבחרת מקדוניה, לה הפסידה ישראל ביום שישי. המשחק ייערך ביום שלישי בשעה 17:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully