וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה להיעדרות של לברון מאימוני הנבחרת: מפגש עם ילד חולה סרטן

כוכב קליבלנד ינטוש את המחנה של ארצות הברית בלאס וגאס כדי להגשים חלום לברנטן קוקס בן ה-9, שסובל מגידול במוחו: "העובדה שלברון עושה משהו כזה עבורו היא באמת מרגשת"

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

הודעתו של לברון ג'יימס על כך שישתתף רק בחלק קטן ממחנה האימונים של נבחרת ארצות הברית השבוע הובילה לכמה ביקורות על כוכב קליבלנד, אך הלילה (בין ראשון לשני) פורסמה בארצות הברית הסיבה לכך, והיא ראויה בהחלט. כזכור, המנהל המקצועי של הנבחרת ג'רי קולאנג'לו הבהיר שהגעה לימי האימונים תחת מייק ששבסקי בלאס וגאס, שייחלו מחר ויימשכו עד יום שישי, היא חובה עבור מי שמעוניין להיכלל בסגל האמריקאי לאולימפיאדה בקיץ הבא.

קינג ג'יימס, שעדיין מתלבט האם לקחת חלק באולימפיאדה הרביעית בקריירה שלו, לא רצה לסגור לעצמו אופציות והצהיר שיגיע, אבל רק ליום הראשון של המחנה, בשל העובדה שיש לו תכניות שנקבעו מראש לאותו שבוע. כעת מתברר שהתכניות הללו הן מפגש עם ברנטן קוקס, ילד בן 9 מעיירה קטנטנה באיזור ארקנסו, שסובל מגידול במוחו.

לברון ג'יימס שחקן נבחרת ארצות הברית כדורסל. רויטרס
יגיע ליום אימונים אחד. לברון ג'יימס/רויטרס

על פי הדיווחים, בסביבתו של לברון לא רצו לחשוף את המפגש עם קוקס, ודובריו אפילו סירבו לאשר את הידיעה כשהתבקשו על ידי הכתבים בקליבלנד, אבל אחרי שהסיפור נחשף בתחנת טלוויזיה מקומית בארקנסו, התברר שכבר נסגרו כל פרטי הטיול המרגש, שאורגן על ידי עמותת "Make a Wish", שמגשימה חלומות לילדים עם מחלות סופניות, וקוקס יזכה לפגוש את אלילו, ואף לעלות לשחק לצידו על הפרקט.

ג'ון בריידי, מאמן קבוצת הכדורסל של מכללת ארקנסו סטייט, שאירחה את קבוצת הילדים של קוקס למשחק ידידותי בשבת, חשף כמה פרטים חדשים על המפגש כשאמר ל-Cleveland.Com: "בשלב מסוים חשבנו שברנטן לא יוכל לטוס לקליבלנד בגלל מצבו הבריאותי. אז דיברנו על האפשרות שלברון יטוס לכאן לבלות איתו קצת זמן. אנשיו של לברון הדגישו שהוא לא רוצה סיקור תקשורתי של המפגש, אז יכול להיות שאני מפר כאן חלק מהחוקים, אבל אני חושב שלברון הראה קלאסה כשהוא לא רצה למשוך תשומת לב לעצמו". על המשחק שארגנה העמותה בין שחקניו לקבוצתו של קוקס סיפר בריידי: "אני חושב שהפסדנו בארבע נקודות... הייתי מוצף ברגשות כשראיתי את הילד הזה, שעתידו נמצא באוויר. העובדה שלברון עושה משהו כזה עבורו היא באמת מרגשת".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ברנטן קוקס ילד חולה סרטן. טוויטר, אתר רשמי
מגשימים לו חלום. ברנטן קוקס/אתר רשמי, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully