וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור סיכם את תנאיו בפאלרמו, החל מו"מ בין הקבוצות

8.8.2015 / 20:58

הסיציליאנים סגרו את כל הפרטים מול החלוץ, שירוויח כ-650 אלף יורו שכר בסיס ויחתום לחמש שנים. הפער מול גראסהופרס עומד על 400 אלף יורו. דאבור: "זה היה משחק הפרידה שלי, הגיע הזמן להתקדם"

צילום: יוסי ציפקיס. עריכת וידאו: מתן חדד

מונס דאבור בדרך לליגה האיטלקית. נציגי פאלרמו, שחזו בחלוץ בן ה-23 מככב הערב (שבת) בניצחונה של גראסהופרס 1:6 על לוגאנו עם שער ושני בישולים, סיכמו עם דאבור את כל תנאיו הכספיים, וכעת החל משא ומתן בין הקבוצות כדי לסגור את עסקת הרכישה.

על פי הסיכום, דאבור יחתום לחמש שנים וישתכר כ-650 אלף יורו לעונה, שכר בסיס שלא כולל מענקים או בונוסים. כרגע האיטלקים מציעים לגראסהופרס 2.55 מיליון יורו, בעוד גראסהופרס שדרשה 3 מיליון הסכימה לרדת כרגע ל-2.95 מיליון. הפער עומד כרגע על 400 אלף יורו, אבל דאבור כבר הצהיר: "אני חושב שזה היה משחק הפרידה שלי ואני מקווה שההעברה תצא לפועל בימים הקרובים. הגיע הזמן להתקדם".

מונס דאבור הצטיין עם שער ושני בישולים נגד לוגאנו

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
"זמן להתקדם". מונס דאבור/GettyImages

סוכנו של החלוץ, אבי נמני היה באצטדיון וצפה בדאבור יחד עם נציגי פאלרמו. לאור היכולת של החלוץ הישראלי במשחק, נראה שגוברים הסיכויים שהוא יעבור בקרוב לסרייה A ובמחיר גבוה. נמני מסר: "דאבור הבהיר שהוא סיים את דרכו המוצלחת בליגה השוויצרית, ומוכן לאתגר הבא בליגה האיטלקית".

דאבור פתח את העונה בשוויץ בסערה, כשאחרי ארבעה מחזורים יש במאזנו שלושה שערי ליגה ועוד ארבעה בישולים. את העונה הקודמת סיים דאבור עם 13 שערי ליגה, ובחצי העונה הראשונה שלו בגראסהופרס (מינואר 2014) הבקיע תשעה שערים ב-15 משחקים.

פאלרמו, כזכור, הייתה הקבוצה האיטלקית האחרונה בה היה שחקן ישראלי - ערן זהבי כמובן. קפטן מכבי תל אביב כיום, הבקיע כבר בבכורה שלו בהרכב הסיציליאנים נגד קליארי ב-21 בספטמבר 2011, עם שער נדיר בדקה הראשונה, אבל לאחר מכן מיעט לשחק ואחרי שנה וחצי חזר ארצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully