וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרי רואש: "העימות עם ראובן עטר העיר לי את הקריירה"

7.8.2015 / 12:10

קפטן הפועל חיפה מתוודה על הקשיים עם המאמן לשעבר: "העימות היה קשה, היו לי מחשבות שאולי אני לא כל כך טוב". על טל בנין: "יותר נוח". לינגנה, אבו זייד ואיינבינדר מועמדים להצטרף לקישור

אושרי רואש שחקן הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
מדבר בגילוי לב. רואש/יוסי ציפקיס

קפטן הפועל חיפה אושרי רואש דיבר אתמול (חמישי) בכנס השנתי של דסק הכדורגל של איגוד עיתונאי הספורט של חיפה והקריות, וסיפק כמה ציטוטים מעניינים בנוגע לעונה הקרובה ולמתיחות עם המאמן בעונה שעברה, ראובן עטר.

"ברגע שחזר גל של שחקני בית זה נותן יתרון. השחקנים מכירים את המערכת", אמר על העונה שמתקרבת. "הדגש הוא על פתיחת העונה כי בשנים האחרונות פספסנו כאן וזה מה הוביל למאבקי התחתית. הארבעה-חמישה משחקים ראשונים הם המפתח. ההגרלה זימנה לנו משחקים בהתחלה מול קבוצות בסדר גודל שלנו. דיברנו במחנה אימון כל השחקנים והחלטנו שהמטרה היא קודם כל ליהנות, כי הלחץ של תחתית הוא מאוד קשה ואנחנו לא רוצים להגיע טעונים נפשית לסוף העונה".

על המשך עבודתו של המאמן טל בנין אמר רואש: "ברגע שיש מאמן שממשיך לעונה שנייה זה יותר נוח לשחקן. רצינו לשחק בסמי עופר ולא בעכו. ברגע שאתה מחנה את האוטו באיצטדיון כזה אתה מקבל צמרמורת, גם אם זה מול אלף צופים".

מאמן הפועל חיפה, ראובן עטר. קובי אליהו
תקופה קשה. עטר/קובי אליהו

על העימות המתוקשר עם ראובן עטר בעונה שעברה: "אתה זז הצידה במקום שכל החיים היית בו, אז הפגיעה קשה וצריך להתכונן ולעבוד מנטלית כי עובר לך במחשבות שאולי אתה לא כזה טוב. יצאתי מהמקרה הזה מחוזק והראיה לכך זה היכולת שלי בסוף עונה. חזרתי חדור מוטיבציה, רציתי להוכיח לאותם אנשים וזה אולי העיר לי את הקריירה".

על המטרות והסכסוך בין המנכ"ל אפרים גבאי למאמן טל בנין: "בשביל עונה טובה חשוב שמשחק ההגנה יהיה טוב. החלום להתקדם קיים תמיד. זה לא הזמן לעשות סיכומים לקריירה, אני רוצה להתחיל ליהנות מכדורגל. טל בנין ואפרים גבאי הם שני האנשים הדומיננטיים במערכת. בזמן הקרוב הסאגה הזו תיפתר כי כל העניין זה אי הבנה ושמועות".

בחיפה רוצים להחתים קשר במרכז המגרש. שלושה שמות עלו על הפרק, כולל איסמעיל לינגנה מהפועל תל אביב, אלא שבשלב זה האדומים לא מתכוונים לשחררו. רק אם זה ישתנה ייפתח מו"מ. גם חסן אבו זייד שהוצע לקבוצה ודן אייבינדר, שקיבל הודעה שאינו בתוכניות המקצועיות במכבי תל אביב, מועמדים. עם זאת, בקבוצה הבהירו לכץ שהחשיבות העליונה כרגע היא להחתים את אלעד גבאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully