וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די מריה מתנצל בפני יונייטד: "דברים יצאו משליטה, ניסיתי הכל"

אחרי שהוצג כשחקן פריס סן ז'רמן, הארגנטינאי שיגר מכתב לאוהדי יונייטד בו ניסה להסביר מדוע לא התאקלם: "כדורגל זה לא מתמטיקה. דברים לא עבדנו כמו שכולנו ציפינו, אני מצטער על זה"

אנחל די מריה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
עונה קשה. די מריה/רויטרס

אחרי שעסקת העברתו לפריס סן ז'רמן נסגרה, אנחל די מריה מרגיש הרבה יותר בנוח לדבר בגלוי על מה שמנע ממנו להצליח במנצ'סטר יונייטד. הארגנטינאי, שהוצג כשחקן סן ז'רמן, פרסם היום (שישי) מכתב לאוהדי השדים האדומים, בו ניסה להסביר מדוע לא התאקלם. "כשמנצ'סטר יונייטד בחרה בי חשתי גאה מאוד, כי אני יודע עד כמה מדובר במועדון גדול ועד כמה האנשים שם בטחו בי. אני מודע לכך שהדברים לא פעלו כמו שכולנו ציפינו ותאמינו לי, אני מצטער על זה. לפעמים בכדורגל הדברים הבלתי צפויים והבלתי רצויים הופכים למציאות", כתב.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, אנחל די מריה. GettyImages
"כלום לא עבד". די מריה ביונייטד/GettyImages

בהמשך הוא מסביר: "אני מבטיח לכם, אוהדים יקרים, שזה לא היה קשור לחוסר מאמץ. עשיתי את המיטב אבל לפעמים הכדורגל לא עובד כמו מתמטיקה. לעתים קרובות דברים יוצאים מכלל שליטה ומשפיעים על התחושות שלך ומכך גם על היכולת שלך. אני מצר על כך שלא הצלחתי לתרום מספיק למועדון המדהים הזה. עכשיו זה הזמן לעבור לפריס, אבל מנצ'סטר יונייטד תמיד תישאר צרובה בזיכרון שלי. אנחל די מריה".

אמש במסיבת העיתונאים בה הוצג, הבהיר די מריה כי "יונייטד הייתה זו שרצתה למכור אותי. זו הייתה החלטה משותפת לכל הצדדים שנרקמה בזכות הרצון של יונייטד למכור אותי"?

די מריה כלל לא הצטרף ליונייטד בתום פגרת הקיץ, ואחרי חופשה שנדחתה בגלל השתתפותו בקופה אמריקה נעדר ממסע המשחקים בארצות הברית. הארגנטינאי המריא ישירות לקטאר כדי לעבור את הבדיקות הרפואיות הקפדניות של פ.ס.ז', והביא להעלאת סכום הרכישה, בעקבות הפרת ההוראה של יונייטד שהוא רשאי לשוחח בלבד עם ראשי המועדון הפריזאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully