וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: פ.ס.ז' הודיעה על צירופו של אנחל די מריה

קשר מנצ'סטר יונייטד בן ה-27 עובר לאלופת צרפת אחרי עונה אחת בלבד באולד טראפורד, וחתם על חוזה לארבע שנים בפריז. צפוי להשתכר כ-240 אלף יורו בשבוע: "אני רוצה לזכות פעם נוספת בליגת האלופות, זה החלום של כל כדורגלן"

בווידאו: שער הליגה האחרון של אנחל די מריה במדי מנצ'סטר יונייטד

אלופת צרפת פריס סן ז'רמן הודיעה אחר הצהריים (חמישי) באופן רשמי על צירופו של אנחל די מריה, שחתם על חוזה לארבע שנים. די מריה, קשר נבחרת ארגנטינה, שיחק במנצ'סטר יונייטד בעונה החולפת, והגיע למנצ'סטר יונייטד אחרי ארבע עונות במדי ריאל מדריד.

ב-19:30 תערוך פ.ס.ז' מסיבת עיתונאים רשמית להצגתו של די מריה, שעבר תמורת סכום משוער של כ-63 מיליון יורו, לעומת ה-80 שאותם שילמה יונייטד לריאל מדריד רק לפני שנה. הוא צפוי להשתכר כ-240 אלף יורו לשבוע, בניסיון לעזור לקבוצה של לורן בלאן לעבור את רבע גמר ליגת האלופות לראשונה מאז 1995.

"אני גאה מאוד ולא יכול לחכות ללבוש את המדים של פ.ס.ז'", אמר די מריה לאתר הרשמי של המועדון. "אני רוצה לזכות בכל תחרות אפשרית, בצרפת ובאירופה. אני רוצה לזכות פעם נוספת בליגת האלופות, זה החלום של כל כדורגלן. נעשה הכל כדי להביא את התואר החשוב באירופה לצרפת ולאוהדים בפריז".

נשיא פ.ס.ז', נאסר אל חליפי, אמר: "אנחנו גאים מאוד שאנחל די מריה בחר לצהטרף אלינו. הוא שחקן מוכשר ביותר, עם מהירות מפחידה. הוא מצטרף לקהילה הדרום אמריקאית החזקה של המועדון, ומעל לכל למשפחת פריס סן ז'רמן. בהחתמתו, המועדון מראה שוב את השאיפה המתמשכת להגיע לפסגת הכדורגל האירופי".

די מריה כלל לא הצטרף ליונייטד בתום פגרת הקיץ, ואחרי חופשה שנדחתה בגלל השתתפותו בקופה אמריקה נעדר ממסע המשחקים בארצות הברית. הארגנטינאי המריא ישירות לקטאר כדי לעבור את הבדיקות הרפואיות הקפדניות של פ.ס.ז', והביא להעלאת סכום הרכישה, בעקבות הפרת ההוראה של יונייטד שהוא רשאי לשוחח בלבד עם ראשי המועדון הפריזאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully