וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת בני סכנין תדרוש מהעירייה: סדרו את הליקויים בדוחא עד לפתיחת הליגה

6.8.2015 / 9:22

בקבוצה לא רוצים להגיע למצב שבו יארחו את משחקי הבית בעכו ויפנו לעירייה. למרות משחק פושר מול מכבי חיפה, בצוות המקצועי מעוניינים להחתים את ז'אורז'יניו. איציק כהן וחבשי מועמדים מובילים לעמדת הבלם, גם שמו של פלאח עלה

one

בבני סכנין ידרשו מהעירייה לסדר את הליקויים באצטדיון דוחא עד פתיחת הליגה כדי שהקבוצה תוכל לארח את משחקי הבית שלה במגרש הביתי ולא בעכו כפי שעשתה אתמול (רביעי) במשחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה, בו הפסידה 1:0. לפי גורם בכיר במועדון, הסיבה היחידה שבגללה הקבוצה לא יכולה לארח בדוחא היא שהמשטרה לא העניקה אישור למגרש וזאת בשל דרישה להוסיף עוד מצלמות אבטחה במקום: "במשך כל הקיץ העירייה מבקשת הצעות מחיר למצלמה וחצי ובסוף אנחנו לא יכולים לארח בדוחא, חבל שזה ככה", אמר אותו גורם. גורם במנהלת אישר שמבחינתה, המגרש מאושר והסיבה שהקבוצה מארחת בעכו היא בגלל שאין לה אישורים אחרים שמתאימים.

במקביל לכך, בסכנין ינסו להעביר את תקציב המועדון בבקרת התקציבים לאחר שלא הצליחו לעשות זאת אתמול, אך ההערכה ששחקני הרכש החדשים, וויאם עמאשה, צחי אליחן, שלומי אזולאי וספואן זועבי ישחקו בתחילת הליגה ויעברו בבקרה כמו גם עוזר המאמן, עודד קוטר, שלא יכול היה לשבת על הספסל בהפסד למכבי חיפה. בצד המקצועי, למרות ההפסד לירוקים, בסכנין היו מרוצים מאוד מהעמידה והנחישות של השחקנים ובטוחים שעם שחקני החיזוק, הקבוצה תיראה טוב ובהרבה. למרות משחק פושר, בצוות המקצועי מעוניינים מאוד להחתים את ז'אורז'יניו, וכן בלם נוסף, כשאיציק כהן או עיאד חבשי הם המועמדים המובילים. גם שמו של סארי פלאח, שלו אין עדיין קבוצה, הוזכר ומועדון עשויים לפנות להפועל תל אביב בעניינו.

סארי פלאח שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
מועמד. סארי פלאח/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully