וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופציית ברודי ירדה מהפרק, כבירי רכש 20 אחוזים נוספים

לאחר ניסיונות רבים לשכנע את איש העסקים הקנדי להשקיע בקבוצה, האדומים החליטו להרים ידיים. האיש החזק במועדון העביר 2.4 מיליון שקלים וקיבל 20 אחוזים נוספים. פינטילי ייכלל בסגל רק בעוד כשבועיים, אימון בכורה לווינטרה

צילום ועריכה: קובי אליהו

האם ניסיונות החיזור מצד אנשי הפועל תל אביב אחרי איש העסקים הקנדי, ניקולס ברודי, הסתיימו? בשבוע שעבר יצאו יושב הראש, בארי בן זאב, והיועץ המשפטי, ניר ענבר, במטרה לנסות ולשכנע את ברודי לרכוש אחוזים מהמועדון. אולם, לאחר חודשים של מאמצים, השניים המשיכו לקבל תשובה מתחמקת מצידו של הקנדי. ברודי טען כי הוא רוצה להרכיב צוות של מספרי אנשי עסקים שירכשו את הקבוצה ולא מוכן לרכוש לבדו כ-50 אחוז מהמניות.

ברודי אמור היה לרכוש את 40 אחוזים במקום אמיר כבירי, כרגע האיש החזק במועדון. בתחילת השבוע, לאחר שבהפועל תל אביב הגיעו למסקנה שהקנדי רחוק מלהיות החלטי, כבירי העביר עוד 2.4 מיליון שקלים לקופת המועדון ותמורתם קיבל עוד כ-20 אחוזים מהמניות של המועדון. כבירי כרגע מחזיק ב-30 אחוזים ממניות המועדון ולו הנתח הגדול ביותר ממניות הקבוצה. בעקבות הצעד של כבירי, המשמעות היא שהאדומים הרימו ידיים בכל הקשור לחיזורים אחר ברודי, והאחוזים שהיו אמורים להירכש על ידו נותרו בסופו של דבר בידיו של האיש החזק בקבוצה.

אמיר כבירי בעלים הפועל תל אביב. יותם רונן
הגדיל את הנתח. אמיר כבירי/יותם רונן

בכל הקשר לפן המקצועי, בהפועל תל אביב מרוצים מאוד. הבלם היווני, לוקאס וינטרה, ערך אימון בכורה, ואמר לאחריו: "תמיד כיף להגיע למקום חדש ולהכיר אנשים חדשים ותרבות אחרת. היה אימון מפרך והעבודה היא רצינית וקשה מאוד. יש פה שחקנים מאוד מכושרים ומערכת תומכת - מהבעלים ועד אחרון העובדים, כך שלנו השחקנים נותר רק לעבוד קשה כדי להבטיח תוצאות טובות על כר הדשא". וינטרה הצטרף לבן רייכרט ולליביו אנטל, שהחלו להתאמן השבוע, אך לא ברור עדיין אם השלושה יעמדו לרשותו של ססאר מנדיונדו בשבת מול בני יהודה בגביע הטוטו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
לוקאס וינטרה שחקן הפועל תל אביב עם ססאר מנדיונדו. דף הפייסבוק של הפועל תל אביב, אתר רשמי
"תמיד כיף להגיע למקום חדש ". וינטרה עם מנדיונדו/אתר רשמי, דף הפייסבוק של הפועל תל אביב

מי שבוודאות ייחסר בשבת הוא הקפטן מיחאי פינטילי, ונראה כי רק בעוד כשבועיים הוא יוכל להיכלל בסגל הקבוצה. כידוע, פינטילי נמצא בתביעה מול קבוצתו אל הילאל הסעודית במוסדות פיפ"א כדי שיוכל לשחק עד שתהיה הכרעה בתביעתו. ברוב המקרים, פיפ"א נותנת אישור מיוחד לשחקנים לשחק בקבוצות אחרות עד שתהיה הכרעה בעניינם. כדי שזה ייצא לפועל, ההתאחדות בארץ צריכה הייתה לשלוח בקשה להתאחדות העולמית. הבקשה נשלחה רק השבוע ובהפועל תל אביב מאמינים כי תוך שבועיים האישור מפיפ"א יישלח והקפטן כבר יוכל להיכלל בסגל. חשוב לציין, כי עד שלא תהיה הכרעה בתביעתו, הקבוצה לא תקבל את השחרור הבינלאומי.

הפועל תל אביב תעמוד לדין על התפרעות וזריקת חפצים מצד אוהדיה בדרבי בגביע הטוטו מול מכבי תל אביב.

מיחאי פינטילי, קלאודיו בומבה, ליביו אנטל שחקני הפועל תל אביב. דף הפייסבוק של הפועל תל אביב, אתר רשמי
פינטילי, בומבה ואנטל/אתר רשמי, דף הפייסבוק של הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully